کلاس گروه اندیشه حل مسائل فیزیک

تجربه‌های فیزیک

آیا دوست دارید تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از فیزیک داشته باشید؟ کلاس تجربه‌های فیزیک یک فرصت بی‌نظیر است تا در یک کلاس دوستانه و پر انرژی، به مفاهیم فیزیک پی‌ ببرید. در این کلاس، تجربه‌های عملی و تمرینات جذابی در اختیار شما قرار می­‌گیرد تا به شما کمک کند درک عمیق‌تری از قوانین و اصول فیزیک بدست آورده و به دنیای شگفت‌انگیز فیزیک بیشتر نزدیک شوید. کلاس تجربه‌های فیزیک مناسب برای همه افرادی است که به دنبال یک روش جذاب، تعاملی و عملی برای یادگیری فیزیک هستند.

طراحی سایت پیشرفته

شیوه تشکیل کلاس: همزمان
طراحی سایت دیگه مثل قدیم نیست، یک سواد عمومی محسوب میشه و حتی یکی از پردرآمدترین شغل‌های جهان هم هست. با یادگیری این مهارت می‌تونیم هر سایتی با هر امکانی که در ذهنمون هست رو طراحی کنیم. از اسلایدر‌ها و افکت‌ها و گرافیک‌های مختلفی که در سایت‌ها می‌بینیم تا قابلیت ها و پیچیدگی و هوشمندی برخی دیگه از سایت ها که همیشه از خودمون میپرسیم مگه میشه منم این رو تو سایتم داشته باشم؟
بحث‌هایی مثل سئو و بهینه‌سازی و تحلیل سیستم جست و جو گوگل و تبلیغات سایت در اینترنت، تا امنیت وب و کد زنی تو وب که بماند! اونا هم دنیای خودشونو دارن! ما تو این دوره می‌خوایم ابزارها و روش‌های بیشتری در زمینه سئو، امنیت وب و ارتقای فنی سایت رو بشناسیم و همینطور تمام اون اطلاعاتی که تا الان یاد گرفتیم رو کامل کنیم؛ حالا حرفه‌ای‌تر کار کنیم و درک بهتری از دنیای هوشمند وب داشته باشیم!

طراحی سایت پیشرفته

سرود و تواشیح

این کلاس مناسب افرادی است که آرزوی یادگیری صحیح آواز و فراگیری مبانی سلفژ و صداسازی را دارند و این یک فرصت بی‌نظیر است که علاوه بر رفتار فنی و تسلط در خوانش اشعار و مرثیه‌های فارسی و عربی، روحیه کار تیمی و گروهی نیز در جمع خوانی تقویت شود. خوانندگان سرود می‌توانند با رفع نواقص صدای خود و پرورش آن در اجراهای مراسمات ملی و آیینی بدرخشند.

ساخت قایق

اگر می‌خواید یاد بگیرید چجوری یک قایق مشابه قایق واقعی از همون جنس تو سایز کوچیک بسازید این کلاس مخصوص شماست! خودِ خودتون می‌سازید ! با کامپوزیت‌هایی مثل فایبرگلس آشنا می‌شیم و باهاش یدونه قایق با موتور می‌سازیم. در ضمن تو این کلاس خیلی به خلاقیت شما نیاز داریما…

نکته: هزینه وسایل این کلاس، حدودا مبلغ ۴۵۰ هزار تومان می‌شه که دقیق هزینه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

خوشنویسی خط درشت

در اين کلاس با بهره‌گيری از خط اساتيد برجسته به تمرين خوشنويسی و ارتقاي سطح توانايی خود در اين هنر خواهيم پرداخت. گرچه در طي چند جلسه نمی‌توان پيشرفت ملموسی داشت و خبره شدن در اين عرصه نيازمند سال‌ها تلاش و زحمت بی‌وقفه است، اما شيوه‌ی کار در اين کلاس به گونه‌ای است که می‌توانيم توانايی‌های قابل قبولی پيدا کنيم. دانش‌آموزان لازم است در جلسه اوّل با وسايل و ملزومات خوشنويسی در کلاس حضور يابند.

نکته: هزینه تأمین وسایل این کلاس، حدودا مبلغ ۲۵۰ هزار تومان خواهد شد.

سرگرمی شیمی ۲

کلاس سرگرمی‌های شیمی، شامل آزمایش‌ها و پروژه‌های جذاب و کاربردی مربوط به علم شیمی است. ساخت راکت شیمیایی، جوهر، صابون، آینه و… از جمله پروژه‌های این کلاس می‌باشد که علاوه بر داشتن بار علمی، برای همه خاطره انگیز خواهد بود. همچنین در این کلاس سعی خواهد شد بر توانمندی‌های دانش‌آموزان در به کارگیری ابزار و تجهیزات و کشف مجدد اصول علمی اتکا شود.

سرگرمی شیمی

کارگاه توسعه کسب و کار

امروزه در مسیر مهندس شدنمان و در کنار یادگیری دانش ریاضی و فیزیک مفید است با مفاهیم اولیه حاکم در اقتصاد و قواعد حوزه کسب‌ و کار آشنا شویم. با یادگیری الفبای موجود در کسب‌ و کار و اقتصاد تلاش خواهیم کرد تا یک پروژه واقعی در اطراف خودمان انجام دهیم و آموخته‌مان منجر به بهبود شرایط یک بنگاه شود.

کلاس درغالب مشارکت جدی شما و با انجام کارتیمی در پروژه برگزار می‌شود. مشارکت شما درنهایت به یادگیری هرچه بهتر و به انجام هر چه موثرتر پروژه می‌انجامد. اگر به یادگیری این مفاهیم و انجام پروژه علاقه‌مندید می‌توانید با حضور در این کلاس پاسخی در ارتباط با چگونگی کمک به کسب‌ و کارها بیابید.

موشن گرافیک

نرم‌افزار Adobe After Effects، یک ابزار تخصصی برای طراحی موشن‌گرافیک و ساخت جلوه‌های بصری است.برای مثال از افترافکتس در ساخت تبلیغات، انیمیشن، تیتراژ فیلم و بازی‌های رایانه‌ای (ویدیوگیم) می‌توان استفاده کرد.در این دوره، در کنار هم با محیط و روش کار نرم‌افزار آشنا می‌شویم و پس از آشنایی با اصول متحرک‌سازی (انیمیت)، گام‌های ابتدایی استخوان‌بندی کاراکتر برای ایجاد انیمیشن را یاد خواهیم گرفت.این دوره کاملاً تمرین‌محور است و کسب مهارت در آن مستلزم علاقه، تلاش و انجام تمارین در طول دوره است

پوستر کلاس موشن گرافیک

اندیشه مطهر

شهید مطهری به عنوان یکی از روحانیون پیشرو در عصر معاصر بود که توسط گروه فرقان ترور و به شهادت رسید. وی در طول دوران حیات پربرکتش، آثار متعدد و گران­‌بهایی در حوزه اندیشه، فلسفه، تاریخ اسلام، تعلیم و تربیت و … از خود به یادگار گذاشت. در این کلاس، شما با دیدگاه‌های شهید مطهری در موضوع علل گرایش به مادی­گری آشنا خواهید شد و محتوای این کتاب مورد تحلیل، بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. این کلاس برای دانش­‌آموزانی که به دنبال مباحث اعتقادی و اندیشه اسلامی هستند، توصیه می­‌شود.

نمایش

بچه­‌ها یه کم به دور و برتون نگاه کنید. هرکسی یه کاری می کنه. رفتگر خیابان رو تمیز می کنه، راننده اتوبوس و تاکسی مردم رو در شهر جابجا می‌کنن، معلم و دانش‌آموزان مشغول کار و تحصیلن. قصاب، خیاط، دکتر، لوله­‌کش و … انگار زندگی مثل همین صحنه یک تئاتر یا نمایش می‌مونه که آدم‌های مختلفی مشغول ایفای نقش هستن. ما هم می‌خواهیم در این کلاس با همدیگه نقش بازی کردن رو یاد بگیریم، اما این بار جدی‌تر و بزرگ‌تر و بیشتر. زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست…

نکته: جهت تامین هزینه‌های جانبی اجرای پایانی از جمله گریم و…، هزینه جداگانه دریافت می‌گردد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلاس نمایش

ساخت آبنما

ماکت‌سازی هنری است خلاقانه که این روزها کاربرد فراوانی دارد. نمونه‌های ساخته شده از بنایی عظیم می‌تواند دیدگاهی کلی نسبت به سازه‌ای بزرگ را قبل از ساخت نهایی عرضه کند. ماکت‌های ساخته شده از کشتی، هواپیما، ماشین و …. می‌توانند در شناخت و یادگیری قطعات مختلف این وسایل مورد استفاده قرار گیرند. ماکت نمونه‌ای طراحی شده از اصل است که در مقیاسی کوچک‌تر از نمونه واقعی ساخته می‌شود. این نمونه از جهت مواد به کار رفته در ساخت و اندازه با نمونه واقعی تفاوت داشته ولی از جهت طراحی و دقت در آن برابر با نمونه واقعی می باشد.

وسایل این کلاس، حدودا مبلغ ۳۰۰هزار تومان هزینه خواهد داشت.

پست پروداکشن

هدف از این دوره، آشنایی دانش‌آموزان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای بهبود و ارتقاء کیفیت تصاویر است. دانش‌آموزان در این دوره با تکنیک‌های مختلف ویرایش تصاویر و استفاده از ابزارهای فتوشاپ برای خلق تصاویر واقع گرایانه و حرفه‌ای آشنا خواهند شد. در این دوره، دانش‌آموزان به صورت عملی و گام به گام با استفاده از مثال‌های واقعی و پروژه‌های تمرینی، مهارت‌های خود را در زمینه پست پروداکشن با فتوشاپ بهبود خواهند داد.

طراحی سایت پیشرفته

طراحی سایت پیشرفته

طراحی سایت دیگه مثل قدیم نیست، یک سواد عمومی محسوب می‌شه و حتی یکی از پردرآمدترین شغل‌های جهان هم هست. با یادگیری این مهارت می‌تونیم هر سایتی با هر امکانی که در ذهنمون هست رو طراحی کنیم. از اسلایدر‌ها و افکت‌ها و گرافیک‌های مختلفی که در سایت‌ها می‌بینیم تا قابلیت ها و پیچیدگی و هوشمندی برخی دیگه از سایت ها که همیشه از خودمون میپرسیم مگه میشه منم این رو تو سایتم داشته باشم؟ بحث‌هایی مثل سئو و بهینه‌سازی و تحلیل سیستم جست و جو گوگل و تبلیغات سایت در اینترنت، تا امنیت وب و کد زنی تو وب که بماند! اونا هم دنیای خودشونو دارن! ما تو این دوره می‌خوایم ابزارها و روش‌های بیشتری در زمینه سئو، امنیت وب و ارتقای فنی سایت رو بشناسیم و همینطور تمام اون اطلاعاتی که تا الان یاد گرفتیم رو کامل کنیم؛ حالا حرفه‌ای‌تر کار کنیم و درک بهتری از دنیای هوشمند وب داشته باشیم!

شبکه

در این درس ما درباره مفاهیم شبکه و بسترهای ارتباطی صحبت خواهیم کرد. در پایان دوره انتظار میرود پاسخ سوالات زیر را به پیدا و برخی از نیازمندی‌های روزمره در حوزه شبکه بر طرف شود چگونه می‌توان چند کامپیوتر را به هم متصل کرد؟ ارتباطات در اینترنت چگونه است؟ ip یعنی چه؟ چگونه بفهمیم مشکل اینترنت از سرویس دهنده می‌باشد یا مربوط به خودمان است؟ مودم خود را چطور تنظیم کنیم؟ چه بسترهایی برای دسترسی به اینترنت در ایران وجود دارد؟ چه کسانی به وای فای من متصل هستند؟ چگونه امنیت خودمان را در اینترنت بالا ببریم؟ و…

پوستر کلاس شبكه مقدماتی
ثبت نام کلاس‌های اردوی تابستانی ۱۴۰۳