پوستر ثبت نام کلاس‌های فوق برنامه

دانش‌آموزان عزیز، اولیای محترم پایه یازدهم:
شرایط خاص سال تحصیلی ۰۰_۹۹ و برنامه فعلی پایه یازدهم این امکان را فراهم ساخته است تا امكان برگزاری کلاس‌های فوق برنامه به صورت محدود برای این پایه فراهم شود. لذا دبیرستان دوره ۲ روزبه جهت استفاده هر چه بهینه‌تر دانش‌آموزان اقدام به برگزاری دوره‌های فوق‌برنامه‌ نموده‌است. ضروری است که دانش‌آموزان عزیز با خواندن نکات زیر و با توجّه به توضیحات کلاس‌ها، در صورت داشتن تمایل به شرکت تا روز پنج‌شنبه ۲۵ دی ساعت ۲۰ در قسمت مشخص شده ثبت‌نام نمایند. به جهت برنامه‌ریزی بهتر لازم است دانش‌آموزان حداقل دو عنوان را به عنوان اولویت اول و دوم انتخاب نمایند.

کلاس فوق برنامه داستان خوانی
کلاس فوق برنامه عکاسی
  • بعد از تایید ثبت‌نام در سامانه امکان تغییر و جابجایی کلاس وجود ندارد. لذا خواهشمند است پس از حصول اطمینان از محتوای دوره و علاقمندی شخصی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید.
  • کلاس‌های فوق برنامه و گروه اندیشه از چهارشنبه ۸ بهمن آغاز می‌شوند و تا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهند داشت.
  • مقررات این کلاس‌ها مانند کلاس‌های جاری مدرسه بوده و حضور در تمامی جلسات ضروری می‌باشد.
  • کلاس‌هایی که بصورت غیر همزمان تشکیل می‌شود تنها در موعد مقرر قابل استفاده می‌باشند و پس از پایان زمان امکان دسترسی به اطلاعات کلاس وجود ندارد.
  • غیبت بیش از دو جلسه به منزله انصراف از دوره تلقی می‌شود و مدرسه می‌تواند از حضور دانش‌آموز درجلسات آتی جلوگیری نماید.
  • حداقل تعداد ثبت‌نام‌کنندگان جهت تشکیل کلاس ۱۰ نفر می‌باشد.
  • به هر دلیلی امکان استفاده از اولویت انتخابی اوّل میسر نگردد از اولویت دوم دانش‌آموز استفاده خواهد شد، لذا در انتخاب اولویت دوم نیز دقت لازم را مبذول فرمایید.
  • کلاس‌های فوق‌برنامه در روزهای چهارشنبه و در دو نوبت (نوبت اوّل از ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۶:۴۵ و نوبت دوم از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰) برگزار خواهد شد.
  • کلاس‌های گروه اندیشه در روزهای دوشنبه و در دو نوبت (نوبت اوّل از ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۶:۴۵ و نوبت دوم از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰) برگزار خواهد شد.
  • متقاضیان گروه اندیشه فیزیک که در ترم گذشته این درس حضور نداشته‌اند در صورت تمایل به شرکت باید در خواست خود را به قسمت پرورشی تحویل دهند.
    طبق روال همه ساله کلاس‌های فوق‌برنامه و اندیشه دارای امتیاز کارنما بوده که امتیاز کلاس‌های اندیشه از ویژگی خاصی برخوردار می‌باشد.
کلاس فوق برنامه مغالطه در استدلال
کلاس فوق برنامه نجوم پیشرفته

کلاس‌های فوق برنامه نوبت اوّل

چهارشنبه (۱۵:۱۵ الی ۱۶:۴۵)

ردیف عنوان دوره نحوه تشکیل
۱ مغالطه در استدلال همزمان
۲ عکاسی غیر همزمان
۳ نجوم پیشرفته، کارگاه ستارگان غیر همزمان

کلاس‌های فوق برنامه نوبت دوم

چهارشنبه (۱۷ الی ۱۸:۳۰)

ردیف عنوان دوره نحوه تشکیل
۱ داستان‌های ادب فارسی همزمان

کلاس‌های گروه اندیشه

دوشنبه (۱۵:۱۵ الی ۱۸:۳۰)

ردیف عنوان دوره نحوه تشکیل
۱ حل مسائل فیزیک همزمان