با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی

مطابق برنامه اعلامی آموزش و پرورش، آزمون‌های پایان سال تحصیلی از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت شروع خواهد شد. جهت آمادگی بیشتر برای آزمون‌ها، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

پایه نهم:

  1. طبق سنوات گذشته سوالات آزمون‌های پایه نهم به صورت استانی طراحی و توسط مدرسه اجرا می‌گردد. در سال تحصیلی جاری آزمون دو درس ریاضی، فارسی و علوم به صورت کشوری طراحی می‌گردد.
  2. لازم به ذکر است توجه به بودجه‌بندی دروس پایه نهم و آشنایی با روش طراحی سوال‌ها و سهم نمره‌ هر فصل کمک شایانی به دانش‌آموزان می‌کند.
  3. آزمون‌های پایه نهم ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌گردد که لازم است دانش‌آموزان حداکثر تا ساعت ۱۰:۱۵ در مدرسه حاضر شوند.
  4. امکان استفاده از سرویس برای دانش‌آموزان پایه نهم در روزهای آزمون فراهم می‌باشد. زمان رفت مطابق روال همیشگی و زمان بازگشت حدود ساعت ۱۲:۳۰ از مدرسه می‌باشد.
  5. غیر از نوشت افزار لازم برای آزمون، از به همراه داشتن کتاب، جزوه، کیف، لاک غلط گیر، جامدادی و وسايل غیر متعارف همانند ساعت هوشمند به جلسه امتحان جداً خودداری نمائید.
  6. با توجه به اختصاص فضای مطالعاتی مدرسه جهت آمادگی امتحان نهایی دانش‌آموزان دهم تا دوازدهم امکان ماندن دانش‌آموزان پس از زمان آزمون در مدرسه فراهم نمی‌باشد و مدرسه حداکثر ۳۰ دقیقه پس از پایان آزمون پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود.

امتحان نهایی پایه دهم تا دوازدهم:

  1. آزمون‌های نهایی پایه دهم تا دوازدهم طبق اعلام‌ قبلی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌گردد که دانش‌آموزان لازم است حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون در حوزه برگزاری آزمون حاضر شوند.
  2. زمان شروع آزمون‌های پایه یازدهم و دوازدهم ساعت ۷:۳۰ و زمان شروع آزمون‌های پایه دهم ساعت ۱۰:۳۰ می‌باشد.
  3. توجه به نکات ارائه شده در جلسات اولیا و مشاوره و مستندات ارسالی درباره نحوه حضور در امتحان نهایی کمک شایانی در عدم مواجهه با مشکلات بعدی می‌باشد و از همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی خواهشمندیم به دقت دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های ارسالی را مطالعه فرمایند.
  4. توجه به بودجه‌بندی دروس و آشنایی با روش طراحی سوال‌ها و سهم نمره هر فصل کمک شایانی به دانش‌آموزان می‌کند. لذا توصیه می‌گردد قبل از مطالعه هر آزمون بودجه‌بندی ارائه شده بررسی گردد.
  5. در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی، لازم است کارت شناسایی معتبر عکس‌دار همراه دانش‌آموز باشد. (شناسنامه یا گذرنامه یا کارت سامانه سیدا)

آدرس حوزه دانش‌آموزان رشته ریاضی هر سه‌ پایه: خیابان ولیعصر (عج) روبروی شهید دستجردی (ظفر)- هنرستان آزادی (تلفن حوزه: 02188792964)

آدرس حوزه دانش‌آموزان رشته تجربی هر سه‌ پایه: خیابان شريعتی -خیابان شهید دستجردی (ظفر) -خیابان شهيدگوی آبادی- كوچه شهيد رضا بلانيان- مدرسه آرهاشم (تلفن حوزه: 02122903383)

برنامه مطالعاتی خردادماه پایه دهم و یازدهم:

  1. با تصمیم شورای مدرسه با توجه به تاثیر مستقیم نتیجه آزمون‌های نهایی در ورود به دانشگاه، امکان حضور دانش‌آموزان در روزهای کاری هفته (غیر از روز‌های امتحان نهایی برای پایه دهم، پنج‌شنبه و تعطیلات) تا ساعت ۱۷:۵۰ در مدرسه جهت مطالعه فراهم شده است. برخی دانش‌آموزان به صلاحدید شورای آموزشی مدرسه از حضور در این ایام در معاف می‌شوند و مابقی همانند روزهای عادی در مدرسه حاضر می‌شوند.
  2. روزهایی که امکان حضور در مدرسه فراهم است در پایان همین اطلاعیه قابل دسترس می‌باشد و در این روزها صبح‌ها طبق روال عادی امکان استفاده از سرویس برقرار می‌باشد.
  3. امکان استفاده از ناهار مدرسه برای دانش‌آموزانی که برای ناهار طبق اطلاعیه قبلی ثبت نام کرده‌اند، فراهم است و سایر دانش‌آموزان لازم است ناهار را از منزل همراه داشته باشند. (امکان گرم کردن غذا برای این دانش‌آموزان فراهم است.)

سایر نکات:

  1. آزمون دفاعی، سواد رسانه‌ای و فاینال زبان کانون پایه دهم بعد از امتحانات نهایی طبق برنامه اعلامی در مدرسه ساعت ۸ صبح برگزار می‌‌گردد.
  2. جلسه معارفه پایه دوازدهم جدید (دانش‌آموزان یازدهم فعلی) روز شنبه ۲ تیر ساعت ۱۱ صبح در مدرسه برگزار می‌گردد.
  3. شروع اردوی تابستانی روز شنبه ۹ تیرماه می‌باشد.

ضمن آروزی موفقیت برای همه عزیزان، امید است از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق به نتایج مورد انتظار خود دست یابید.

دریافت برنامه آزمون های پایان سال تحصیلی ۰۳-۰۲