با اهدای سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی

به اطلاع می‌رساند مطابق تقویم کاری مدرسه، آزمون‌های نیم‌سال اول از روز شنبه ۴ دی آغاز و طبق برنامه‌ای که در انتهای این متن آمده است، برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمّیّتِ ارزشیابی و تأثیر آن در یادگیری، مدرسه با لحاظ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از قبیل فاصله‌گذاری مناسب، شروع متفاوت زمان آزمون‌ها و محلّ استقرار دانش‌آموزان، تصمیم به برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری برای تمامی دانش‌آموزان گرفته است. در همین ارتباط توجّه شما را به نکات اجرایی زیر جلب می‌نماییم.

  1. کلاس‌های درسی و فوق برنامه همه پایه‌ها، از روز شنبه ۱۱ دی تا شنبه ۱۸ دی (پایه دوازدهم ۱۱ تا ۱۵ دی) تعطیل می‌باشد.
  2. کلاس‌های زبان کانون در ایام امتحانات برقرار می‌باشد.
  3. دانش‌آموزان لازم است حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون در مدرسه حضور یابند و دفترهای مربوط به هر درس را در همان روز آزمون همراه خود بیاورند تا توسط دبیران ارزیابی ‌گردد.
  4. با تصمیم شورای مدرسه در بخش دیگری از درس‌ها، آزمون‌ها در دو نوبت و به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه برنامه‌ریزی شده است که به صورت حضوری برای تمامی دانش‌آموزان بر اساس برنامه حضورشان اجرا می‌گردند. در روز برگزاری این آزمون‌ها، کلاس‌های درسی به صورت کامل (با تغییر زمان زنگ ۱ و ۲) برگزار می‌گردند.
  5. همچنین برنامه جدید حضور دانش‌آموزان به همراه توضیحات آن (جهت حضور از تاریخ ۱۹ دی به بعد) متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  6. کلاس‌های درسی و آزمون روز یکشنبه ۱۹ دی برای تمامی دانش‌آموزان پایه یازدهم به صورت حضوری می‌باشد.
  7. کلاس‌های درسی پایه نهم تا یازدهم روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه، به جهت استراحت دانش‌آموزان تعطیل خواهد بود.
  8. جهت مشاهده برنامه و بودجه‌بندی آزمون‌ها به صفحه سایت مربوط به پایه خود (در قسمت مواد کمک آموزشی و برنامه‌ها) مراجعه نمایید.

امید است از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق به نتایج مورد انتظار خود دست یابید.

برنامه و محدوده آزمون‌ها: