گروه اندیشه (ترکیبیات۱)

پوستر کلاس ترکیبیات۱

شیوه تشکیل کلاس: همزمان

ترکیبیات یا آنالیز ترکیبی یکی از شاخه‌های مهم ریاضی است که ریشه در ریاضی سرگرمی‌ها دارد. چنان که از نام آن برمی‌آید در این شاخه از ریاضی به مطالعه‌ی ترکیب‌های گوناگون چیزها می‌پردازیم؛ پرسش‌هایی مانند: «چند ترکیب مختلف می‌توان ساخت؟» «آیا وجود چنین ترکیبی ممکن است؟» و … در این شاخه بررسی می‌شوند. ترکیبیات افزون بر این‌که با شاخه‌های دیگر ریاضی مانند جبر و آنالیز تابعی و حساب احتمال پیوند دارد، کاربرد گسترده‌ای در علوم رایانه، ژنتیک ، فیزیک آماری، تحقیق در عملیات، رمز نگاری و … دارد. این درس هم‌چنین یکی از درس‌های مهم در المپیادهای ریاضی و کامپیوتر است.‌
در دوره‌ی ترکیبیات ۱ با روش‌های شمارش آشنا خواهیم شد. البته شمارش بدون این که لازم باشد چیزها را یک به یک بشماریم. برای نمونه می‌توانیم برای یک تیم فوتبال تعداد ترکیب‌های گوناگونی را که مربی می‌تواند به زمین بفرستد، بدون ساختن همه‌ی ترکیب‌های ممکن بشمریم.

گروه اندیشه (هندسه۱)

شیوه تشکیل کلاس: همزمان

در اين دوره مسائل متنوعی از ميانه، نيم‌ساز، مثلث قائم‌الزاويه، تالس، تشابه و نسبت‌های مثلثاتی در مثلث در سطح مسائل المپياد مطرح خواهد شد.

پوستر کلاس هندسه۱

کارگاه گرافیک مقدماتی

پوستر کلاس گرافیک مقدماتی

شیوه تشکیل کلاس: غیر همزمان

دو نرم‌افزار فتوشاپ و illustrator پردازشگرهای گرافیکی است که به دست شرکت Adobe گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها به کار می‌روند. اين دو از دسته نرم افزارهای Image Editor می‌باشند، به این معنا که به کمک این نرم افزارها می‌توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون آن‌ها خلق نمود.
یادگیری این نرم افزارها برای تولید و خلق آثار گرافیکی و همچنین تأمین نیازهای رسانه‌ای روزمره بسیار کاربردی خواهد بود.

جهت مشاهده سیستم مورد نیاز این کلاس اینجا کلیک کنید.

فیلم‌سازی ۱

شیوه تشکیل کلاس: غیر همزمان

دوره‌ی آموزش و تدوين فيلم با نرم افزارAdobe Premiere Pro، برای شما عزيزان در نظر گرفته شده. در اين دوره ما با هم ياد می‌گيريم كه چطوری يه كليپ درست كنيم و تا حد قابل قبولی، نرم افزار پريمير رو جلو ميريم. اگر تجربه‌ی كار با نرم افزارهای اديت فيلم رو ندارين، جای نگراني نيست. تنها چيزايی كه لازمه‌ی اين كلاسه، استعداد، ذوق هنری، علاقه و يك رایانه است! مشخصات پيشنهادی رایانه به شرح زيره:

ويندوز: ٦٤ بيتی – ويندوز ١٠

رم: حداقل ٨ گيگابايت

گرافيك: حداقل ٢ گيگابايت

فضاي خالی: حداقل ٨ گيگابايت برای نصب

پوستر کلاس فیلم سازی۱

ارائه مطلب مجازی

پوستر کلاس ارائه مطلب مجازی

شیوه تشکیل کلاس: غیر همزمان
در دوران بعد از کرونا، روابط شکل دیگه‌ای پیدا کردن و این شکل از روابط باعث شده که خیلی از فعالیت‌هایی که بشر قبل از شیوع کرونا انجام می‌داده، به کلی تغییر کنن؛ به خصوص ارتباطات چهره به چهره. پس افراد باید به شکل دیگه‌ای با هم ارتباط برقرار کنن.
در این مورد، دنیای مجازی جایگزین روش های قبلی شده، اما می بینیم که حس و حال قبلی وجود نداره و احساساتمون به این راحتی‌ها به این و اون منتقل نمی‌شن!
توی این دوره قصد داریم یاد بگیریم چجوری باوجود این شرایط جدید، بتونیم از جهان مجازی استفاده کنیم، خودمونو خیلی خوب از راه دور معرفی کنیم، اطلاعات رو به خوبی به بقیه منتقل کنیم و مهم‌تر از همه احساساتمونو منتقل کنیم.

آموزش زبان فرانسه

شیوه تشکیل کلاس: همزمان
اين كلاس با همكاري مؤسسه هرمس برگزار مي‌گردد. دپارتمان زبان فرانسه مؤسسه علوم و فنون هرمس اسپیناس سعی کرده تا با استفاده از بروزترین متد آموزشی و با استفاده از معلمین دوره دیده‌ای که به طور کامل به زبان فرانسه مسلط هستند و بعضاً برخی از آن‌ها فرانسوی زبان (یا به اصطلاح فرانکوفون) می‌باشند، علاقمندان به فراگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را تحت آموزش قرار دهد.

این سیستم به گونه‌ای طراحی گردیده تا فراگیری زبان فرانسه برای زبان‌آموزان آسان و لذت بخش باشد و زبان آموزان بتوانند در مدت کوتاهی به راحتی با زبان فرانسه با برخورداری از همه مهارت‌ها اعم از تکلم، نوشتاری و … ارتباط برقرار نمایند.

در اين ترم سطح 1 (F1) ارائه خواهد شد.

پوستر کلاس زبان فرانسه

هوا فضا (جنگنده استراكچر)

شیوه تشکیل کلاس: غیر همزمان
اين كلاس با همكاری مؤسسه سپهر دانش برگزار می‌گردد. در کارگاه هوافضا استراکچر، به مدل سازی و ساخت یک نمونه هواپیما خواهیم پرداخت، این هواپیما قابلیت پرواز داشته و مشابه یک نمونه واقعی می‌توان پرواز هواپیما را مشاهده کرد. در این کلاس با مفاهیم اوّلیه رشته هوافضا، اصول پرواز و چگونگی ساخت اجزا مختلف هواپیما جهت پرواز صحیح آشنا خواهیم شد.
درکلاس هوافضا استراکچر مقدماتی هواپیما هما با طول دو سر بال ۱۲۰ سانتی متر ساخته می‌شود. این هواپیما دارای قابلیت پروازی تا حدود 25 متر است. در این دوره مفاهیم علمی مفهوم آیرودینامیک، طراحی هواپیما، ارابه فرود، ساختار کلی اجزا هواپیما و انواع مانور های نظامی و نمایشی آشنا خواهیم شد.
پيش‌نياز اين كلاس تهيه بسته وسايل موردنياز مي‌باشد كه هزينه حدودی آن ۲۱۰ هزار تومان می‌باشد. اين وسايل در قالب يك بسته آماده می‌شود كه شامل طرح برش خورد قطعات هواپيما روي چوب بالسا، چوب داول، سلفون حرارتی، گل سفال و كش نگهدارنده می‌باشد.

پوستر کلاس هوافضا جنگنده استراکچر