به اطلاع دانش‌آموزان و اولیای گرامی می‌رساند کلاس‌های کانون زبان از روز یکشنبه 6 مهر در بستر آموزش مجازی مدرسه تشکیل خواهدشد.

جهت برگزاری منظم کلاس‌ها توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماید:

1. تمام کلاس‌های زبان مانند کلاس‌های درسی به روش همزمان و غیر حضوری برگزار می‌شود.

2. کلاس‌ها در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بعد از ظهر در دو گروه طبق این تقویم برگزار می‌گردد.

3. زمان برگزاری کلاس‌های گروه اول از ساعت 14:15 تا 15:45 و گروه دوم از ساعت 16 تا 17:30 است و گروه مربوط به هر کلاس طبق این جدول می‌باشد.

4. جهت اتمام به موقع ترم پاییز، کلاس‌های جبرانی در دو روز تعطیل یکشنبه 4 آبان و جمعه 23 آبان، برگزار خواهد شد.

5. روال برگزاری کلاس و حضور و غیاب و تأخیر مانند سایر کلاس‌های درسی مدرسه بوده و نیاز است دانش‌آموزان 5 دقیقه قبل از شروع، وارد کلاس شوند.

6. جهت دریافت کتاب‌های زبان در یکی از روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و یا شنبه (2 تا 5 مهر ماه) در ساعات کاری به مدرسه مراجعه نمایید.

7. کتب ترم‌های RUN، RACE و EL در مقطع دبیرستان 1 و کتب ترم‌های PRE، INTER، HIGH و ADVANCED در مقطع دبیرستان 2 توزیع می‌شود.

8. دانش‌آمورانی‌که در تابستان در ترم‌های RUN3، RUN1 و RACE1 بوده‌اند، نیازی به دریافت کتاب نداشته و محتوای کلاس ترم بعدی در همان کتاب‌های دریافت شده در تابستان موجود است.

9. کلاس زبان در سامانه آموزش مجازی کنار سایر کلاس‌های درسی هر دانش‌آموز قابل دسترسی است. با توجه به سطوح مختلف کلاس‌های زبان در هر پایه و جهت اطمینان از تعریف کلاس مرتبط، لطفاً حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 2 مهر وارد کلاس زبان شده و سطح خود را بررسی کنید.

10. در صورت هرگونه سوال درباره کلاس‌بندی زبان می‌توانید در ساعات کاری مدرسه (شنبه‌ها 7 تا 15:30 و پنجشنبه‌ها 7 تا 12) با کارشناس زبان مدرسه جناب آقای زراعتی تماس حاصل فرمایید.

11. در صورت بروز مشکل در زمان برگزاری کلاس‌ها در هر دو گروه از ساعت 14:15 تا 17:30 روزهای یکشنبه و سه شنبه، همکاران ما با شماره‌های 88046902 و 88056590، پاسخگوی شما در مدرسه خواهند بود. خواهشمند است جهت پشتیبانی کلاس‌های زبان کانون صرفاً با این شماره‌ها در زمان مقرر تماس حاصل فرمایید.