در خصوص آزمون تشریحی درس هندسه که در روز شنبه ۱۰ خرداد برگزار خواهد شد، توجه به نکات زیر ضروری است. لطفاً ضمن مطالعه دقیق، نسبت به رعایت آن‌ها اقدام نمایید:

۱. زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سؤالات ۸۰ دقیقه می‌باشد، اما به جهت تهیه تصویر از پاسخ‌ها و بارگذاری در سامانه، ۱۵ دقیقه به زمان آزمون اضافه گردیده است. حتماً زمان را به درستی مدیریت کنید تا با کمبود وقت مواجه نشوید.

۲. پاسخ هر سؤال می‌بایست به صورت مجزا در پنل مربوط به همان سؤال بارگذاری شود. از آنجا که برای هر سؤال فقط یک فایل قابل بارگذاری است، لذا لازم است هر سؤال بر روی یک برگه مجزا حل شود.

۳. در نوشتن پاسخ‌ها حتماً کلیه موارد مرتبط با آزمون‌های تشریحی را رعایت کنید. نحوه نگارش، کامل بودن استدلال و تمیزی برگه از فاکتورهای کسب نمره کامل هستند.

۴. جهت شرکت در آزمون حتماْ از کامپیوتر استفاده کنید. به هیچ عنوان از گوشی یا تبلت استفاده ننمایید.

۵. جهت ارسال تصاویر صرفاً از روش Drag and Drop استفاده کنید.

۶. دقت کنید که اگر گوشی یا دوربین را با کابل به کامپیوتر متصل می‌کنید یا مثلاً SD Card دوربین را وارد لپ‌تاپ می‌کنید یا… حتماً باید اول عکس‌ها را در خود کامپیوتر کپی کنید و سپس از کامپیوتر وارد سامانه کنید. Drag کردن از کارت حافظه به درون سامانه مشکل‌ساز خواهد بود.

۷. ارسال پاسخ‌ها علاوه بر فرمت عکس، با فرمت pdf نیز امکان‌پذیر و قابل قبول می‌باشد.

۸. در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر اشکالات تایپی، نواقص نگارشی، لود نشدن فرمول یا شکل یا موارد مشابه، بدون هیچ‌گونه نگرانی و استرس، از مورد عکس بگیرید و بعد از آزمون به آدرس ایمیل lms@rouzbeh.info ارسال کنید تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

موفق و مؤید باشید.

نمونه سوال آزمون سال قبل