تدبر در قرآن

اگه دنبال پیدا کردن مسیر درست زندگی کردن هستید، اگه در مورد مسائلی که هر روز با اونا مواجه هستید،‌ دنبال جواب‌های مطمئن و مستدل می‌گردید، باید بدونید که جواب همه سوالات شما در قرآن هست!! قرآن یه کتاب داستان با یه سری توصیه‌های اخلاقی صرف نیست!! قرآن کلی رمز و راز داره که توی این کلاس میخواهیم یاد بگیریم چطوری برای مسائل کوچیک و بزرگ زندگی‌مون ازش استفاده کنیم. (برای توضیحات بیشتر کلیپ روبه‌رو رو نگاه کنید!)

مغالطه در استدلال

کلاس مغالطه در استدلال

تا حالا شده که احساس کنین یه حرفی اشتباهه ولی نتونین توضیح بدین که چرا؟ تا حالا شده که دو نفر جلوتون بحث کنن و شما احساس کنین که دارن خیلی بد بحث میکنن و قطعا به نتیجه‌ای نمیرسن؟ تا حالا دقت کردین که توی اکثر مناظره‌ها هیچ کس نمیگه: «الان که فکر می‌کنم حق با شماست.» یا نمیگه: «باید روی این موضوع بیشتر فکر کنم.»
در این کلاس سعی می‌کنیم یاد بگیریم که چه چیزهایی ذهن انسان رو فریب میدن. یاد بگیریم که چطور منصفانه و منطقی فکر کنیم. یاد بگیریم که چطور با هم گفتگو کنیم که هیچ کس عصبی نشه و یاد بگیریم که به جز بر حقیقت‌جویی روی چیزی تعصب نداشته باشیم.

فیلم‌سازی و مبانی سینما

در دوره فیلم‌سازی و مبانی سینما می‌خواهیم نگاه یه سینماگر حرفه‌ای رو به سینما تا حدی یاد بگیریم. موسیقی یک متن چطور میتونه فیلم رو زیر و رو کنه! نماشناسی و نحوه انتقال پیام و … تا اینکه بتونید سبک خاص خودتون رو برای سینمای خودتون داشته باشید. از تکنیک‌های جذاب فیلم‌برداری و نوشتن استوری بورد بگذریم، میرسیم به بخش مهم و جذاب کار! قراره کار با نرم‌افزار حرفه‌ای Adobe Premiere رو یاد بگیریم! علاوه بر تکنیک‌هایی که توی کلیپ‌های عادی قابل استفاده است،‌ قراره برخی تکنیک‌های سینمایی رو هم یاد بگیریم. (برای توضیحات بیشتر کلیپ روبه‌رو رو نگاه کنید!)

نرم‌افزار مورد نیاز:

ویندوز: ۶۴ بیتی – ویندوز ١٠

رم: حداقل ٨ گیگابایت

گرافیک: حداقل ٢ گیگابایت

فضای خالی: حداقل ٨ گیگابایت برای نصب

فتوشاپ پیشرفته

بعد از یادگرفتن ابزار فتوشاپ و محیط فوتوشاپ در ترم‌هایی که توی دبیرستان ۱ داشتید،‌ حالا وقتشه که بریم سراغ کارکردن حرفه‌ای با ابزارها و به کار بردن تکنیک‌های جذاب برای خلق آثاری زیبا. در این کلاس تنظیم نور و استفاده حرفه‌ای از adjustment و روتوش و فتومونتاژ و … یاد بگیریم. ما جلسه اول رو به دوره سریع مباحث کاربردی قبلی اختصاص میدیم که هم اونایی که میخوان تازه فتوشاپ یاد بگیرند استفاده کنند و هم یادآوری سریع بشه برای بقیه دوستانی که قبلا یاد گرفتند. (برای توضیحات بیشتر کلیپ روبه‌رو رو نگاه کنید!)

زبان فرانسه F1

این کلاس با همکاری مؤسسه هرمس برگزار می‌گردد. دپارتمان زبان فرانسه مؤسسه علوم و فنون هرمس اسپیناس سعی کرده تا با استفاده از بروزترین متد آموزشی و با استفاده از معلمین دوره دیده‌ای که به طور کامل به زبان فرانسه مسلط هستند و بعضاً برخی از آن‌ها فرانسوی زبان (یا به اصطلاح فرانکوفون) می‌باشند، علاقمندان به فراگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را تحت آموزش قرار دهد.
در این تابستان، برای دانش‌آموزانی که به تازگی علاقمند به آموزش زبان فرانسه هستند، هزینه‌ی کتاب سطح F1 حدودا ۱۳۰ هزار تومان است.
این سیستم به گونه‌ای طراحی گردیده تا فراگیری زبان فرانسه برای زبان‌آموزان آسان و لذت بخش باشد و زبان آموزان بتوانند در مدت کوتاهی به راحتی با زبان فرانسه با برخورداری از همه مهارت‌ها اعم از تکلم، نوشتاری و… ارتباط برقرار نمایند

کلاس فوق برنامه زبان فرانسه

گروه اندیشه (ترکیبیات۱)

پوستر کلاس ترکیبیات۱

ترکیبیات یا آنالیز ترکیبی یکی از شاخه‌های مهم ریاضی است که ریشه در ریاضی سرگرمی‌ها دارد. چنان که از نام آن برمی‌آید در این شاخه از ریاضی به مطالعه‌ی ترکیب‌های گوناگون چیزها می‌پردازیم؛ پرسش‌هایی مانند: «چند ترکیب مختلف می‌توان ساخت؟» «آیا وجود چنین ترکیبی ممکن است؟» و … در این شاخه بررسی می‌شوند. ترکیبیات افزون بر این‌که با شاخه‌های دیگر ریاضی مانند جبر و آنالیز تابعی و حساب احتمال پیوند دارد، کاربرد گسترده‌ای در علوم رایانه، ژنتیک ، فیزیک آماری، تحقیق در عملیات، رمز نگاری و … دارد. این درس هم‌چنین یکی از درس‌های مهم در المپیادهای ریاضی و کامپیوتر است.‌
در دوره‌ی ترکیبیات ۱ با روش‌های شمارش آشنا خواهیم شد. البته شمارش بدون این که لازم باشد چیزها را یک به یک بشماریم. برای نمونه می‌توانیم برای یک تیم فوتبال تعداد ترکیب‌های گوناگونی را که مربی می‌تواند به زمین بفرستد، بدون ساختن همه‌ی ترکیب‌های ممکن بشماریم.

گروه اندیشه (هندسه۱)

در این دوره مسائل متنوعی از میانه، نیم‌ساز، مثلث قائم‌الزاویه، تالس، تشابه و نسبت‌های مثلثاتی در مثلث در سطح مسائل المپیاد مطرح خواهد شد.

پوستر کلاس هندسه۱