به جهت استفاده هر چه بهتر از فرصت فراهم شده در آستانه امتحانات پايان نيم‌سال اوّل و آمادگی كامل جهت موفقيت براي همه دروس و استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ آموزشی زير براي اين روزها تدارك شده است كه در ادامه خواهد آمد:

  1. شنبه 30 آذر: انجام تمرينات كارگروهي آمار و احتمال به صورت تكليف (تشريحی) و نوشتن در كاغذ جداگانه (سؤالات در قسمت مواد كمك آموزشی قرار گرفته است.)
  2. يكشنبه 1 دی: انجام تمرينات كارگروهي فيزيك به صورت تكليف (تشريحی) و نوشتن در كاغذ جداگانه (سؤالات در قسمت مواد كمك آموزشی قرار گرفته است.)
  3. دوشنبه 2 دی: انجام تمرينات كارگروهي عربي به صورت تكليف (تشريحی) و نوشتن در كاغذ جداگانه (سؤالات در قسمت مواد كمك آموزشی قرار گرفته است.)
  4. سه‌شنبه 3 دی: انجام تمرينات كارگروهي هندسه و زيست‌شناسي به صورت تكليف (تشريحی) و نوشتن در دفتر و تحويل به معلم به عنوان تكليف (سؤالات در قسمت مواد كمك آموزشی قرار خواهد گرفت.)
  5. چهارشنبه 4 دي: انجام تمرينات تكميل‍ی حسابان به صورت تكليف و نوشتن در دفتر و تحويل به معلم به عنوان تكليف (سؤالات در قسمت مواد كمك آموزشی قرار خواهد گرفت.)
  6. اولين روز حضور: جمع آوری برگه‌های مربوط به كارگروهي فيزيك و آمار و احتمال و عربي توسط مسوول كلاس و تحويل به دفتر معلم راهنما، رفع اشكال كارگروهی در منزل با پاسخ تشريحی پشت سايت
  7. شنبه 7 دی: آزمون قرآن و قرآن صبحگاهی، برگزاری آزمون ديني 3 (زنگ ظهر)، برگزاري كارگروهي شيمي طبق برنامه
  8. يكشنبه 8 دی: آزمون كلاسی فيزيك، آزمون كارگروهي فيزيك (زنگ ظهر)
  9. دوشنبه 9 دی: آزمون كارگروهي عربي (زنگ ظهر)، برگزاری كارگروهي هندسه و زيست طبق برنامه
  10. سه‌شنبه 10 دي: كارگروهي آمار و احتمال (زنگ ظهر)
  11. چهارشنبه 11 دي: آزمون تاريخ 2 (زنگ ظهر)

با توجه به فشردگی برنامه آزمون‌ها در هفته آينده انتظار می‌رود برنامه‌ريزی مناسب جهت رسيدن به آمادگی مطلوب صورت گيرد. در ضمن دفترچه قرآن صبحگاهی برای آزمون شنبه روی سايت قسمت مواد كمك آموزشي قرار گرفته است.

اطلاعیه مهم