به جهت استفاده هر چه بهتر از فرصت فراهم شده در آستانه امتحانات پایان نیم‌سال اوّل و آمادگی کامل جهت موفقیت برای همه دروس و استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ آموزشی زیر برای این روزها تدارک شده است که در ادامه خواهد آمد:

  1. شنبه 30 آذر: كارگروهی جبرانی رياضی در قسمت مواد كمك آموزشی پايه قرار گرفته است و دانش‌آموزان موظفند كارگروهی‌ را در دفتر خود حل كرده و در روز اوّل حضور در مدرسه تحويل نمايند.
  2. دوشنبه 2 دی: كارگروهی جبرانی عربی در قسمت مواد كمك آموزشی پايه قرار گرفته است و دانش‌آموزان موظفند كارگروهی‌ را در دفتر خود حل كرده و در روز اوّل حضور در مدرسه تحويل نمايند.
  3. سه‌شنبه 3 دی: كارگروهی جبرانی فيزيك در قسمت مواد كمك آموزشی پايه قرار گرفته است و دانش‌آموزان موظفند كارگروهی‌ را در دفتر خود حل كرده و در روز اوّل حضور در مدرسه تحويل نمايند. نوشتن تكليف درس فيزيك سؤال‌های 198 تا 201 و سؤال 71 و 72
  4. چهارشنبه 4 دی: كارگروهي جبرانی شيمي در قسمت مواد كمك آموزشی پايه قرار خواهد گرفت و دانش‌آموزان موظفند كارگروهی‌ را در دفتر خود حل كرده و در كلاس شيمی به عنوان تكليف تحويل نمايند.
  5. شنبه 7 دی: آزمون قرآن و قرآن صبحگاهی، آزمون جغرافي 2، همراه داشتن وسايل كلاس رياضی
  6. يكشنبه 8 دی:  آزمون كارگروهي رياضي (زنگ ظهر)، آزمون ICDL نرم افزار Word (ساعت 14 تا 16)، برگزاری كارگروهی هندسه
  7. دوشنبه 9 دی:  آزمون كلاسی فارسی
  8. سه‌شنبه 10 دی: آزمون كارگروهي فيزيك (زنگ ظهر)، برگزاری كارگروهی شيمی
  9. چهارشنبه 11 دی: برگزاری آزمون كارگروهی عربی (زنگ ظهر)

با توجه به فشردگی برنامه آزمون‌ها در هفته آينده انتظار می‌رود برنامه‌ريزی مناسب جهت رسيدن به آمادگی مطلوب صورت گيرد. در ضمن دفترچه قرآن صبحگاهی برای آزمون شنبه روی سايت قسمت مواد كمك آموزشي قرار گرفته است و متحواي تكميلی آزمون ICDL نيز در همين قسمت قرار خواهد گرفت.

برنامه كلاس فوق‌العاده