با اهدای سلام و آرزوی سلامتی دانش‌آموزان و اولیای گرامی، به اطّلاع می‌رساند با عنايت به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری كلاس‌های حضوری مدرسه تصميم دارد با توجّه به امكانات و محدوديت‌ها از اين فرصت به وجود آمده نهايت استفاده را با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتی بنمايد.

مدرسه حضور محدود و قابل كنترل دانش‌آموزان براي آشنايی بيشتر و نيز دريافت آموزش حضوری را مفيد و ضروری می‌داند ولی كماكان اين حضور مشروط به رضايت اوليای محترم می‌باشد.

خواهشمند است به نکات اجرايی و بهداشتی زیر در ارتباط با کلاسهای نیمه حضوری توجه فرماييد:

نکات مهم:

۱. برنامه آموزشی مدرسه با توجه به آماده سازی زیرساخت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم، همچنان به صورت مجازی و آنلاین برای دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

۲. از روز شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه تا اطلاع بعدی کلاس‌ها به صورت نیمه حضوری برگزار می‌گردد. به این معنی که بخشی از دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدرسه و بخشی به صورت مجازی از منزل در کلاس‌ها شرکت می‌نمایند.

۳. برای این امر دانش‌آموزان هر کلاس بنا به تعداد دانش‌آموزان، به دو یا سه گروه حداکثر ۱۲ نفره تقسیم شده‌اند. جهت مشاهده گروه‌بندی دانش‌آموزان و برنامه حضور هر گروه در مدرسه روی نام پایه کلیک نمایید.

۴. در برنامه‌ریزی زمانی حضوری گروه‌ها به گونه‌ای عمل شده است که امکان استفاده دانش‌آموزان از همه کلاس‌ها در دو یا سه هفته متوالی بر حسب گروه‌بندی مهیا گردد.

۵. در مواردی كه اوليای محترم نسبت به حضور منظّم فرزند خود بر اساس برنامه تنظيم شده رضايت ندارند، نسبت به اعلام نظر خود در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ شهريور ماه با مسؤولين پايه هماهنگي لازم را به عمل آورند.

۶. در صورت موافقت با حضور، دانش آموزان باید حداکثر ساعت ۷ صبح در مدرسه حاضر باشند. (مدرسه از ده دقیقه زودتر پذیرای دانش آموزان است.)

۷. رفت و آمد و تغذیه دانش‌آموزان بر عهده اولیای گرامی می‌باشد.

۸. حفظ فاصله فیزیکی در همه اوقات حضور در مدرسه، کلاس، حیاط و راهرو توسط همکاران مدرسه نظارت می‌گردد.

۹. استفاده دائمی از ماسک و در صورت امکان شیلد برای همه دانش‌آموزان الزامی است.

۱۰. با وجود در اختیار بودن و به کارگیری امکانات ضدعفونی در مدرسه، به همراه داشتن دستمال کاغذی و مایع ضد عفونی برای استفاده شخصی اکیداْ توصیه می‌گردد.

۱۱. به همراه داشتن بطری آب و لیوان برای همه دانش‌آموزان الزامی است.

۱۲. از اعزام دانش‌آموزانی که به هر دلیلی احساس بیماری می‌نمایند به مدرسه خودداری نمایید. به همین جهت مدرسه برای حفظ سلامتی از پذیرفتن دانش‌آموزانی که هرگونه علائم عمومی بیماری دارند، خودداری می‌نماید.

۱۳. کلاس‌ها و فضا‌های عمومی مدرسه طبق برنامه بهداشتی مصوّب شورای مؤسسه به صورت مستمر ضدعفونی می‌گردد.

در پایان امیدواریم به یاری خداوند، تلاش بی وقفه همکاران ما در طول سه ماه گذشته، برای شروع شایسته سال تحصیلی جدید با حمایت اولیای محترم که نقش بسیار مهمی در حفظ بهداشت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند همراه شده تا شاهد سلامت و موفّقیّت بیش از پیش دانش آموزان باشیم.

با احترام و آرزوی مجدد سلامتی

دبیرستان دوره دوم روزبه