ولی گرامی،
با سلام و آرزوی سلامتی،
همان گونه که اطّلاع دارید مؤسسه فرهنگی روزبه برای تابستان دانش‌آموزان برنامه درسی با هدف ایجاد بستری حضوری جهت آشنایی دانش‌آموزان و دبیران سال تحصیلی بعدی در قالب کلاس‌های رفع ‌اشکال تدارک دیده بود که علیرغم استقبال خوب اولیای گرامی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی حضوری، برنامه در نظر گرفته شده در تاریخ 12 تیرماه لغو گردید.
از طرفی به جهت حفظ ارتباط با دانش‌آموزان که از ضروریات فعالیت‌های تربیتی است، مدرسه اقدام به برنامه‌ریزی فعالیت‌های تابستانی در فضای مجازی نموده که اهم آن به شرح زیر است:

    1. کلاس‌های زبان انگلیسی به صورت مجازی از پایه دوم تا یازدهم برگزار می‌شود، که روش و راهنمای برگزاری طی اطلاعیه‌های جداگانه صورت گرفته است.
    2. همانند سال‌های گذشته که برنامه تابستانی دانش‌آموزان عمدتاً در قالب فعالیت‌های غیردرسی اجرا می‌شد، برخی از کلاس‌های فوق برنامه و فعالیت‌ها و مسابقات پرورشی که امکان برگزاری آن در فضای مجازی وجود دارد از هفته آینده با اطّلاع‌رسانی‌های جداگانه در سایت، برگزار خواهد شد.
    3. به منظور ایجاد فرصت گفتگو و آشنایی با معلم راهنمای سال جدید، جلسات ملاقات فردی با دانش‌آموزان و اولیای گرامی برنامه‌ریزی گردیده و به مرور در حال اجرا است.

لازم به ذکر است با توجه به احتمال بسیار بالای ارائه آموزش به شیوه غیرحضوری در سال تحصیلی آینده، مؤسسه عمده توان نیروی انسانی و تخصصی خود را حول محور شناسایی بهترین راه‌حل‌ها و بسترهای آموزش مجازی، رفع نقایص سال گذشته و پیش‌بینی، تجهیز و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مطلوب و با کیفیت متمرکز نموده است که نتایج این مجموعه اقدامات در گزارشی در آینده نزدیک به اطلاع اولیای گرامی خواهد رسید.
ضمناً مؤسسه مصمم است کلاس‌های درسی از پایه اوّل تا یازدهم را از تاریخ 15 شهریور به صورت مجازی یا نیمه‌حضوری دایر نماید. لذا از اولیای گرامی درخواست می شود به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که فرزنداشان از روز شنبه 15 شهریور آماده شروع سال تحصیلی باشد. همچنین کلاس‌های پایه دوازدهم از 7 تیر ماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

امید است با یاری خداوند و همراهی اولیای گرامی بتوانیم تابستان و سال تحصیلی پرباری برای فرزندانمان فراهم نماییم.