اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز،

با سلام و آرزوی سلامتی، همانطور که در تقویم زبان کانون اعلام شده بود، ان‌شاء‌الله آزمون پایانی (Final) ترم پاییز در روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. جهت اطلاع از روش برگزاری آزمون، لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:

۱- همانند ترم‌های گذشته، آزمون تمام سطوح (به‌غیراز سطح Advanced3) در سامانه آموزش مجازی مدرسه برگزار خواهد شد. آزمون سطح Advanced3  به دلیل اتمام دوره، توسط کانون زبان در هفته پایانی آذرماه برگزار می‌شود که روش اجرای آن به دانش‌آموزان، اعلام خواهد شد.

۲- مدت زمان آزمون و ساعت برگزاری آن طبق جدول زیر است:

۳- آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای و بدون نمره منفی است.

۴- در این آزمون همانند آزمون میان ترم سوالات مرتبط با مهارت شنیدن (Listening) نیز اضافه شده است.

۵- مدت آزمون توسط سامانه به صورت خودکار از ساعت شروع محاسبه شده و پس از اتمام زمان، جلسه آزمون به صورت خودکار بسته می‌شود و فقط پاسخ‌هایی که تا زمان اتمام آزمون وارد شده باشد، محاسبه خواهد شد. لذا هنگام آزمون به مدت زمان باقی‌مانده توجه داشته باشید.

۶- در صورتی‌که در زمان برگزاری آزمون، ارتباط شما با سامانه قطع گردد، تا قبل از ساعت اتمام آزمون امکان اتصال مجدّد و ادامه آزمون وجود دارد. توجه نمایید زمان آزمون تحت هیچ شرایطی تمدید نشده و آزمون به صورت خودکار توسط سامانه به اتمام می‌رسد. لذا از اتصال پایدار و بدون قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون اطمینان داشته و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهید.

۷- هم اکنون درسی با نام Final Exam در مجموعه درس‌های دانش‌آموزان قابل مشاهده بوده، و نیاز است تمام دانش‌آموزان حداکثر تا روز یکشنبه ۱۴ آذر وارد این درس شده و عنوان آزمون مرتبط با ترم خود را مشاهده نموده و در صورت مغایرت به مدرسه اطلاع دهند.

۸- جهت دریافت نظرات شما درباره کلاس‌ها و دبیران زبان و اعلام آن به کانون زبان، فرم نظرسنجی از کلاس‌ها آماده شده‌ و در ابتدای صفحه همین درس Final Exam قرار گرفته است، زمان تکمیل فرم از هم اکنون تا روز قبل از آزمون است، لذا لطفاً این فرم را نیز تکمیل نمایید.

۹- در صورت بروز مشکل در زمان برگزاری آزمون، می‌توانید با شماره‌های ۸۸۰۴۶۹۰۲ و ۸۸۰۵۶۵۹۰ با مدرسه تماس حاصل فرمایید.

۱۰- نمره نهایی با ترکیب نمره فعالیت‌های کلاسی (۶۵ درصد)، نمره میان‌ترم (۱۵ درصد) و آزمون پایانی (۲۰ درصد) ساخته می‌شود. نمره نهایی قبولی جهت ارتقا به سطح بالاتر ۷۵ است.

۱۱- نتایج کسب شده از ساعت ۱۱ روز چهار‌شنبه ۱۷ آذر در سامانه سما قابل مشاهده خواهد بود. (مسیر مشاهده نمره در سامانه: گزارش‌ها -> فوق‌برنامه -> فوق برنامه آموزشی)

۱۲- در صورت اعتراض به نمره نهایی می‌توانید صرفاً در روز‌های چهارشنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۱ تا ۱۵ و پنج‌شنبه ۱۸ آذر ساعت ۸ تا ۱۱ با آقای زراعتی تماس بگیرید. (به دلیل نهایی شدن کلاس‌بندی جهت ترم بعدی، بعد از این زمان امکان پاسخگویی و پیگیری اعتراض‌ها وجود ندارد)

۱۳- شروع کلاس‌های ترم زمستان ان‌شاالله از روز یکشنبه ۲۱ آذر است که کلاس‌بندی جدید دانش‌آموزان بعد از اعلام نتایج از روز چهارشنبه ۱۷ آذر در سامانه قابل مشاهده است.

۱۴- جهت دریافت کتا‌ب‌های ترم جدید می‌توانید روز‌های چهارشنبه ۱۷ آذر ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه ۱۸ آذر  ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ به فروشگاه مدرسه مراجعه نمایید.

امیدواریم با تلاش دانش‌آموزان عزیز و برنامه‌ریزی مناسب، آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را کسب کرده و همه عزیزان با موفقیت این ترم را سپری کنند.