اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز،

با سلام و آرزوی تندرستی، همانطور که در تقویم زبان کانون اعلام شده بود، ان‌شاء‌الله آزمون پایانی (Final) کلاس‌های زبان کانون در روز پنج‌شنبه 13 آذر برگزار می‌شود. جهت اطلاع از روش برگزاری آزمون، لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:

1. آزمون تمام سطوح (به‌غیراز Advanced3) در سامانه آموزش مجازی مدرسه برگزار خواهد شد.

2. آزمون سطح Advanced3 به دلیل اتمام دوره، توسط کانون زبان در هفته پایانی آذر ماه برگزار می‌شود که روش اجرای آن به دانش‌آموزان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

3. مدت زمان آزمون و ساعت برگزاری آن طبق جدول زیر است.

4. آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای و بدون نمره منفی است.

5. مدت آزمون توسط سامانه به صورت خودکار از ساعت شروع محاسبه شده و پس از اتمام زمان، جلسه آزمون به صورت خودکار بسته می‌شود و فقط پاسخ‌هایی که تا زمان اتمام آزمون وارد شده باشد، محاسبه خواهد شد. لذا هنگام آزمون به مدت زمان باقی‌مانده توجه داشته باشید.

6. در صورتی‌که در زمان برگزاری آزمون، ارتباط شما با سامانه قطع گردد، تا قبل از ساعت اتمام آزمون امکان اتصال مجدّد و ادامه آزمون وجود دارد. توجه نمایید زمان آزمون تحت هیچ شرایطی تمدید نشده و آزمون به صورت خودکار توسط سامانه به اتمام می‌رسد. لذا از اتصال پایدار و بدون قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون اطمینان داشته و پیش‌بینی‌های لازم را در این مورد انجام دهید.

7. در صورت بروز مشکل در زمان برگزاری آزمون، می‌توانید با مدرسه با شماره‌های ۸۸۰۴۶۹۰۲ و ۸۸۰۵۶۵۹۰ تماس حاصل فرمایید.

8. نمره نهایی با ترکیب نمره فعالیت‌های کلاسی (80 درصد) و آزمون پایانی (20 درصد) ساخته می‌شود. نمره نهایی قبولی جهت ارتقا به سطح بالاتر 75 می‌باشد. (در ترم‌های Advanced نمره نهایی 60 درصد فعالیت کلاسی و 40 درصد نمره آزمون پایانی خواهد بود.)

9. نتایج کسب شده حداکثر تا روز شنبه 15 آذرماه در سامانه سها در مسیر گزارش‌ها: فوق‌برنامه: فوق برنامه آموزشی در دسترس خواهد بود.

10. شروع کلاس‌های ترم زمستان از روز یکشنبه 16 آذرماه است و کلاس‌بندی جدید دانش‌آموزان با توجه به نمره کسب شده، از صبح روز یکشنبه 16 آذر در سامانه قابل مشاهده است.

امیدواریم با تلاش دانش‌آموزان عزیز و برنامه‌ریزی مناسب، آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را کسب کرده و همه عزیزان با موفقیت این ترم را سپری کنند.