با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی

مطابق تقویم کاری مدرسه، آزمون‌های پایان نیم‌سال اوّل پایه دوازدهم از روز شنبه ۱۳ دی شروع خواهد شد. جهت آمادگی بهتر برای آزمون‌ها، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

  1. بستر اصلی برگزاری آزمون‌ها به صورت غیرحضوری و شبیه آزمون‌های میان نیم‌سال اول و به صورت تشریحی می‌باشد.
  2.  آزمون‌ها در هفته اول برگزاری (۱۳ تا ۱۷ دی) رأس ساعت ۹:۱۰ دقیقه و در هفته دوم برگزاری رأس ساعت ۷:۲۰ دقیقه آغاز می‌گردد. اطلاعات تکمیلی مربوط به هر آزمون (زمان و شیوه ارسال پاسخنامه) صبح روز آزمون در قسمت توضیحات آزمون قابل مشاهده می‌باشد.
  3. دانش‌آموزان لازم است پاسخنامه آزمون را طبق ضوابط اعلام شده در بسته جدید نظارتی مدرسه بر امور عمومی دانش‌آموزان، تحویل نمایند. در غیر این صورت مطابق با روال کاری اعلامی، جریمه یا کسر نمره در نظر گرفته می‌شود.
  4. در طول هفته اول برگزاری آزمون‌ها (۱۳ تا ۱۷ دی) کلاس‌های درسی برگزار نمی‌گردد و تنها کلاس‌های رفع اشکال مطابق با برنامه امتحانات از ساعت ۷:۲۰ دقیقه تا ساعت ۸:۵۰ دقیقه برگزار می‌گردد که شرکت در این کلاس‌ها به صورت اختیاری می‌باشد.
  5. در طول هفته دوم برگزاری آزمون‌ها (۲۰ تا ۲۲ دی) کلاس‌های درسی بلافاصله بعداز آزمون‌ها مطابق با برنامه هفتگی برگزار می‌گردد.
  6. جهت مشاهده برنامه و بودجه‌بندی آزمون‌ها به صفحه سایت مربوط به پایه دوازدهم در قسمت مواد کمک آموزشی و برنامه‌ها مراجعه نمایید.
  7. امیدواریم با همکاری اولیای محترم در فراهم‌سازی شرایط آزمون در منزل، امکان سنجش و تثبیت فرآیند آموزش برای فرزندانمان فراهم گردد.
  8. کلاس‌های درسی در روزهای شنبه ۲۷ دی و یکشنبه ۲۸ دی به جهت استراحت دانش‌آموزان تعطیل می‌باشد.

امید است از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق به نتایج مورد انتظار خود دست یابید.

آزمون مجازی