با سلام و احترام

به اطلاع می‌رساند کلاس‌های گروه اندیشه همه ساله برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در المپیادهای علمی دانش‌آموزی در مقطع دبیرستان۲ تشکیل می‌گردد. این کلاس‌ها از همان نیم‌سال اول پایه نهم طبق برنامه پیش‌بینی شده با رشته ریاضی آغاز می‌گردد. لازم به ذکر است سایر رشته‌های کلاس‌های گروه اندیشه از پایه دهم در صورت علاقه‌مندی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

با توجه به پیش‌نیاز بنیه علمی مناسب در کلاس‌های گروه اندیشه، دانش‌آموزانی که قصد شرکت در گروه اندیشه رشته ریاضی را دارند، لازم است ابتدائا تا تاریخ چهارشنبه ۷ مهر ساعت ۱۲ ظهر در سامانه آموزش مجازی ( lms.rouzbeh.info ) ثبت‌نام نموده و در تاریخ شنبه ۱۰ مهر، ساعت ۱۴:۲۰ در آزمون ورودی بارگذاری شده در سامانه آموزش مجازی ( lms.rouzbeh.info ) شرکت کنند و پاسخنامه‌های خود را در محل مربوطه بارگذاری کنند.

مسیر دسترسی به ثبت‌نام: سامانه آموزش مجازی=> پرورشی=> سال تحصیلی ۰۱-۱۴۰۰ => فعالیت‌های پرورشی => ثبت‌نام

مسیر دسترسی به آزمون: سامانه آموزش مجازی=> پرورشی=> سال تحصیلی ۰۱-۱۴۰۰ => فعالیت‌های پرورشی => آزمون ورودی گروه اندیشه پایه نهم

جهت بررسی آدرس بالا، دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در گروه اندیشه، حتماْ از چند روز قبل از آزمون به سامانه مراجعه کرده و در صورت بروز مشکل با پرورشی تماس برقرار کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید آن را از طریق آدرس پست الکترونیکی [email protected] آقای طاهری طرح نمایید.

مسیر ۳ ساله گروه اندیشه