با سلام و آرزوی سلامتی برای شما عزیزان

با توجه ادامه تعطيلي مدارس، برنامه آموزشي منسجمي براي شما در نظر گرفته شده كه براي اجراي آن بايد به نكات زير توجه كنيد:

1- ميزان مطالعه لازم براي شما 11 ساعت در روز مي‌باشد كه در يك برنامه منظم روزانه بايد انجام شود. براي اجراي چنين برنامه‌اي بايد 8 ساعت خواب (با ساعت ثابت) در روز داشته باشيد و حداكثر ساعت 7 صبح بيدار شده و بعد از صرف صبحانه و سر حال آمدن تا ساعت 8 صبح مطالعه را آغاز كنيد.

2- مطابق برنامه مطالعه كه به صورت مرحله به مرحله به شما داده مي‌شود، بايد فيلم‌هاي آموزشي را دانلود كرده و تكاليف مربوطه را انجام دهيد و طبق برنامه بايد هر سه يا چهار روز يك بار در آزمون آنلاين از مباحث آن چند روز شركت كنيد. به همين منظور در قسمت برنامه‌ها، منويي با عنوان برنامه آزمون‌هاي آنلاين اضافه خواهد شد كه در آن تاريخ و محتواي آزمون‌هاي آنلاين بارگذاري خواهد شد.

3- به جهت آشنایی با فرآیند آزمون آنلاین، فیلم آموزشی تهیه شده که در قسمت اعلانات بارگذاری خواهد شد. لازم است کلیه دانش‌آموزان نسبت به مشاهده دقیق آن اقدام نمایند. همچنین به جهت آشنایی بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، یک آزمون آنلاین به صورت آزمایشی و با تعداد سوالات محدود در روز سه‌شنبه 13 اسفند ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود که لازم است کلیه دانش‌آموزان با شرکت در آن، ضمن تست عملی نحوه شرکت در آزمون آنلاین، نسبت به عدم وجود مشکل در آن اطمینان حاصل نمایند.

لازم به ذکر است اجرای این برنامه جزء کارهای جاری مدرسه می‌باشد و برای همه دانش آموزان لازم است که به صورت مداوم به سایت مراجعه کرده و کارها را پیگیری و اجرا کنند.

اطلاعيه