با عرض سلام و همچنین آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان، همانطور که اعلام گردید، با یاری خداوند سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پایه هفتم از روز شنبه ۲۲ شهریورماه در مدرسه روزبه آغاز خواهد شد. ما در طول تابستان تمام تلاش خود را جهت فراهم سازی مقدمات برگزاری مناسب کلاس‌ها و شروع به موقع سال تحصیلی انجام داده‌ایم، در این ارتباط آمادگی دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی بسیار مهم است. به همین منظور زمینه ورود تمامی دانش‌آموزان به سامانه آموزش مجازی مدرسه فراهم شده (نام کاربری و رمز جهت ورود به سامانه توسط پیامک برای اولیا ارسال شده است) تا ضمن آشنایی با امکانات آن، چنانچه با مشکلی مواجه شدید امکان برطرف شدن قبل از شروع کلاس‌ها وجود داشته باشد.

برنامه زمان‌بندی اجرای هفته آمادگی طبق جدول زیر است:

مرحله زمان فعالیت
۱ یکشنبه ۱۶ شهریور ورود به سامانه و آزمایش محیط کلاس مجازی توسط دانش‌آموز و ولی
۲ یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریور رفع مشکلات احتمالی از طریق تماس با مدرسه
۳ دوشنبه ۱۷ شهریور شرکت در کلاس مجازی آزمایشی و آشنایی با امکانات کلاس با حضور معلم راهنما
۴ سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹شهریور برگزاری اولین جلسات کلاس‌های مشاوره برای دانش‌آموزان
۵ شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۷ صبح شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاس‌ها

قبل از شروع هر فعالیتی لطفاً تمام مطالب و ویدئوهای صفحه آموزش مجازی مؤسسه را مشاهده نمایید. تمام محتوای مورد نیاز برای آشنایی اولیا و دانش‌آموزان و بسیاری از سوالات و ابهامات شما در این صفحه پاسخ داده شده است.

ورود به صفحه آموزش مجازی

توضیح هر مرحله به شرح زیر است:

مرحله 1. ورود به سامانه: دسترسی تمامی دانش‌آموزان و اولیای گرامی در سامانه ایجاد شده است و لازم است حداکثر تا روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه یک بار وارد سامانه آموزش مجازی شده و در کلاس مجازی آزمایشی شرکت نمایید. قبل از مشاهده ویدئوی زیر و ورود به سامانه لطفاً ویدئوهای راهنما را مشاهده و فایل‌های مورد نیاز را نصب نمایید. (ویدئوها و فایل ها در صفحه آموزش مجازی قرار دارد).

ورود به سامانه آموزش مجازی

مرحله 2. رفع مشکلات احتمالی: در صورت بروز مشکل و عدم اتصال به کلاس مجازی می‌توانید روز یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریورماه با مقطع دبیرستان دوره اوّل تماس بگیرید. توجه داشته‌باشید قرار است تا پایان روز دوشنبه آمادگی لازم برای آموزش مجازی توسط همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی کسب شده باشد.

مرحله 3. شرکت در کلاس آزمایشی: جهت اطمینان از اتصال بدون مشکل دانش‌آموزان، روز دوشنبه ۱۷ شهریور برای تمامی دانش‌آموزان با گروه‌بندی مشخص کلاس آزمایشی در درس مشاوره طبق کلاس‌بندی برگزار می‌شود. لذا دانش‌آموزان عزیز می‌باید طبق برنامه زمان‌بندی مشخص در کلاس آزمایشی شرکت نمایند. جهت مشاهده زمان حضور خود در کلاس آزمایشی اینجا کلیک نمایید.

مرحله ۴. برگزاری کلاس مشاوره مجازی توسط معلم راهنما: جهت آشنایی بهتر با روال‌های سال تحصیلی جدید که قسمتی از آن در جلسات اولیا مطرح شد، اولین جلسات کلاس مشاوره در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۸ و ۱۹ شهریور طبق زمانبندی زیر برگزار خواهد شد که حضور تمام دانش‌آموزان در آن الزامی‌ است. توصیه می‌شود حتماً ۱۰ دقیقه زودتر در کلاس حضور داشته باشید.

کلاس جلسه روز و تاریخ زمان
الف اوّل سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۰:۲۰ تا ۱۱
دوم چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹:۲۰ تا ۱۰
ب اوّل سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۷:۲۰ تا ۸
دوم چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۰:۲۰ تا ۱۱
ج اوّل سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۹:۲۰ تا ۱۰
دوم چهارشنبه ۱۹ شهریور ۷:۲۰ تا ۸

مرحله 5. شروع سال تحصیلی: با یاری خداوند سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز ۲۲ شهریور به صورت مجازی از ساعت ۷ صبح شروع خواهد شد. تمام نکات مورد نیاز برای دانش‌آموزان در جلسات مشاوره‌‌ مجازی معلمین راهنما با دانش‌آموزان توضیح داده خواهد شد.