بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت همه‌ی دوستان
ان شاءالله خوب و سلامت باشید.
متاسفانه به علت تعطیل شدن مدارس فرصت نشد که در خدمت دوستان باشیم و برنامه‌ی کلاسمون رو پیش ببریم، و یک سری از بازی‌های جدید (غیر از دنیای چند مینوها) و برنامه‌های کلاس باقی ماند! اما از قسمت دفترچه «بیایید فکر کنیم» بخش دنیای شش مینوها و گسترده‌ی مکعب باقی مانده است، که تابستان فرصت خوبی برای به اتمام رساندن آن است.
این بخش را انشاءالله در ۶ جلسه می‌خواهیم انجام بدهیم. این جلسات از چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا سه‌شنبه ۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. فیلم‌های آموزشی هر جلسه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید و بعد از مشاهده فیلم‌های مربوط به هر جلسه کاربرگ‌های خواسته شده را حل کرده و در سامانه آموزش مجازی برای ما بارگذاری کنید.

بنر کلاس تفکر هشتم

نکته مهم: لطفا عکس کاربرگ‌هایی که در هر جلسه حل می‌کنید، در سامانه آموزش مجازی بارگذاری کنید، تا کاربرگ‌ها تصحیح و امتیاز کاربرگ ثبت شود.
تذکر: یک سری کاربرگ‌های دوستان پیش ما باقی مانده که متاسفانه بخاطر تعطیل شدن مدارس نتوانستیم کاربرگ‌ها را برگردانیم، کاربرگ‌ها را در مدرسه‌ گذاشتیم تا دوستانی که خواستند بتوانند کاربرگ‌ها را تحویل بگیرند.

نکته مهم‌تر: لطفاً پس از اتمام کار کیف‌های کلاس تفکر را مرتب و منظم به همراه تمام محتویات آن (به غیر از دفترچه) بسته‌بندی نمایید و روزی که برای دریافت کتاب و جزوات سال آینده تشریف میاورید حتماً به دفتر نظامت دبیرستان دوره ۱ تحویل دهید.

در پایان از همه دوستان خوب کلاس تقاضای حلالیت داریم، ان شاءالله باز فرصتی پیش بیاد که بتونیم با دوستان مجدد کلاس داشته باشیم.
التماس دعا