بسم الله الرحمن الرحیم

بچه‌ها سلام!

حال و روزتان بخیر! امیدوارم پر از شور و نشاط باشید و شوق آمدن بهار را این بار به شکلی متفاوت، در کنار خانواده، تجربه کنید.

با درس و تکلیف و آزمون چه می‌کنید؟ در آزمون زبان کانون شرکت کردید؟ از عملکرد خودتان راضی بودید؟ اگر کسی هنوز هست که در آزمون شرکت نکرده، دست بجنباند که 22 اسفند آخرین فرصت است.

امیدوارم همه کارها طبق برنامه و با موفقیت پیش برود و زمان انجام کار درسی‌تان نسبت به برنامه، پیش و پس، نشود. اما اگر از کارها عقب افتاده‌اید، نگران نشوید، در پایان این برنامه دو تا سه روز فرصت برای جبران در نظر گرفته‌ایم. از طرف دیگر مراقب باشید در کارهای درسی اصلاً عجله نداشته باشید و از برنامه جلوتر حرکت نکنید تا یادگیری و آموزش، شکل تدریجی و عمیق خودش را پیدا کند.

همان‌طور که قبلاً گفته‌ام وهله‌های انجام تکلیف و مطالعه نباید از 45 تا 50 دقیقه بیشتر شود و استراحت 10 تا 15 دقیقه‌ای در بین درس‌ها ضروری است.

برای آنکه ما هم از انجام تکالیف و مطالعه شما با خبر شویم، جدول ثبت فعالیت‌های درسی تهیه شده تا شما هم گزارشی مختصر از فعالیت‌‌هایتان را برایمان، ارسال کنید.

در خصوص شکل تکمیل و ارسال، چند نکته را یادآوری می‌کنم:

  • مدت زمان انجام تکالیف و مطالعه و جمع آن، ثبت شود.
  • اگر بخشی از تکلیف، باقیمانده است در ستون شرح انجام تکالیف، نوشته شود.
  • بعد از انجام تکالیف باقیمانده روزهای قبل، عناوین آن را در ستون تکالیف گذشته، ثبت کنید.
  • در پایان هر روز گزارش فعالیت‌های درسی‌ را به والدین ارائه کنید.
  • پس از تکمیل جدول، تصویر آن را (با فرمت JPG و حداکثر با حجم 200 کیلو بایت) به ایمیل معلم راهنما که آدرس آن زیر همین صفحه موجود است، ارسال نمایید.
  • مهلت ارسال فایل تا 23 اسفند ماه است.

راستی تا یادم نرفته است بگویم برنامه مطالعاتی تغییراتی جزئی داشته و به‌روز شده است و لازم است  فایل جدید موجود در سایت، مبنای کار قرار گیرد.

در پایان از شما می‌خواهم اگر سؤالی داشتید از طریق ایمیل یا تلفنی با من در میان بگذارید و برای مطلع شدن از برنامه‌های پیش رو حتماً هر روز به سایت مدرسه سر بزنید.

فراموش نکنید حتماً به خانواده محترمتان سلام برسانید.

معلم راهنما

خدای مهربان پشت و پناه همه‌تان

آقای رضازاده – پایه ششم: [email protected]

آقای بهبودی – پایه هفتم و هشتم: [email protected]

آقای حق‌ پرست – پایه هفتم: [email protected]

آقای همتیان – پایه هشتم: [email protected]