داستان نویسی

زندگی روزمره‌ی ما، از ده‌ها قصه‌ی جذاب و شنیدنی تشکیل شده که جلوی روی ما رژه می‌روند و به ما چشمک می‌زنند. حالا اگر بخواهیم، قصه‌های زندگی‌مان را برای دیگران تعریف کنیم، باید نویسنده شویم. نویسنده‌ شدن هم کار سختی نیست. نویسنده‌ی خوب، مثل یک ماهی‌گیر با حوصله است که باید بداند قلابش را کجای جریان زندگی رها کند تا ماهی‌های شنیدنی و خوردنی و تر و تازه، صید کند. البته ، دستور پخت ماهی‌ها یا همان سوژه‌های داستانی، حکایتی است بس شنیدنی که در این دوره‌ی آموزشی، آن‌ها را با هم می‌آموزیم.

آزمون آنلاین

تولید محتوای آموزشی و چند رسانه‌ای با نرم‌افزار کمتازیا

کمتازیا، یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در حوزه‌ی تولید محتوای آموزشی است که با وجود ابزارهای فراوان برای فیلم‌برداری از صفحه‌ی دسکتاپ، تولید محتوا، تدوین و افکت‌های حرکتی ویدیویی، بسیار ساده است.

نجوم 1

آشنایی با منظومه‌ی شمسی، ورود به دنیایی جدید است برای کسانی که به آسمان، این مخلوق شگفت‌انگیز خداوند با نگاهی دقیق و علمی می‌نگرند.
بررسی آخرین اخبار فضا‌پیماها، نمایش فیلم‌ها و عکس‌های جذاب از آسمان بی‌کران در هر جلسه و بررسی علمی پدیده‌های نجومی از جذابیت‌های این کلاس است.

تایپوگرافی

تایپوگرافی هنر چیدمان تایپ برای رسیدن به یک زبان بصری و هنری است که در آن طراح می کوشد با تغییر عناصر متن از قبیل:(اندازه ، فاصله حروف ، شکل حروف ، فاصله خطوط و … زبانی بصری برای تایپ به وجود بیاورد. کلمه تایپو گرافی متشکل از کلمه (تایپ) به معنی حروف قابل تکثیر و (گراف) به مفهوم ثبت و تصویری کردن است.