آموزش تایپ 10 انگشتی!!

تایپ ۱۰ انگشتی یا تایپ سریع مهارتی است که به شما امکان تایپ متون را بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید می‌دهد، شاید بارها در زندگی روزمره افرادی را دیده باشید که با سرعت باور نکردنی و مهم‌تر از آن بدون نگاه کردن به کیبورد و با سرعت زیاد در حال تایپ کردن یک متن هستند.

شاید در قدم اول تصور کنید با کاری بسیار سخت و غیر ممکنی رو به رو هستید، اما با آموزش صحیح و کمی تمرین و صرف وقت می‌توانید در این زمینه حرفه‌ای شوید.

نکاتی که در این کلاس با آن آشنا  می‌شوید:

  1. اصول تایپ سریع به صورت 10 انگشتی در زبان فارسی و تمرین آن
  2. نحوه‌ی قرارگیری دست‌ها هنگام تایپ روی صفحه‌کلید
  3. نحوه‌ی صحیح قرارگیری انگشت‌ها در تایپ سریع
  4. نکاتی مهم که مهارت تایپ کردن شما را افزایش می‌دهد
  5. شیوه‌ی تایپ صحیح بدون نگاه کردن به صفحه‌ی کلید
  6. نحوه‌ی تایپ اعداد به صورت صحیح و سریع
clip art

مشاوره

در این دوره کوتاه سعی داریم تا زمینه آشنایی دانش آموزان جدیدالورود و معلّم راهنمای پایه‌ی هفتم شکل بگیرد و قبل از آغاز سال تحصیلی بخشی از روال های کاری مدرسه برای دانش آموزان ورودی تشریح شود.

آموزش اسکرچ

اسکرچ یک زبان برنامه‌نویسی تصویری است. احساس نیاز به یک زبان برنامه‌نویسی که آموزش برنامه‌نویسی بوسیله‌ی آن ساده باشد، منجر به پدید آمدن اسکرچ شد.
در اسکرچ شما به جای کد زدن به معنای عام آن، با بلوک‌هایی مواجه هستید که همان کار کد را به مانند زبان‌های دیگر انجام می‌دهد. در این کلاس به وسیله برنامه اسکرچ که یک محیط گرافیکی برنامه نویسی به وسیله بلوک‌هاست، مفاهیم مقدماتی در برنامه نویسی مثل if، for، function و … را یاد می‌گیریم. هم چنین با یادگیری و پیاده‌سازی الگوریتم‌های نسبتا ساده به حل مسائل و طراحی‌های خلاقانه (مثلا طراحی یک بازی) می‌پردازیم. در صورت علاقه و هم چنین کشش دانش‌آموزان، طراحی‌های خلاقانه می‌توانند جذاب‌تر و پیچیده‌تر شوند.

آموزش مجازي

ریاضی تکمیلی