ولی گرامی،

با سلام و آرزوی سلامتی،

با توجه به عدم برگزاری کلاس‌های زبان کانون در ترم بهار و وقفه ایجاد شده در آموزش زبان انگلیسی، مدرسه با هماهنگی مؤسسه کانون زبان ایران، ترم تابستانی را به‌ صورت مجازی با مخاطب تمام دانش‌آموزان پایه‌های ششم تا یازدهم برگزار می‌نماید. این کلاس‌ها توسط کانون زبان در ترم‌های نوجوان از سطح RUN1 تا RACE3 و بزرگسال از سطح H1 تا AD3 به صورت همزمان و از سطح EL1 تا INTER3 به صورت غیرهمزمان ارائه می شود.

دانش‌آموزانی که کلاس‌ ایشان به صورت مجازی همزمان برگزار می‌‌گردد (روش برگزاری کلاس در متن پیامک ارسال شده است)، لازم است به نکات زیر توجه نمایند:

۱. شرکت در کلاس برای همه دانش‌آموزان الزامی بوده و حضور و غیاب و تأخیر در ورود به کلاس توسط مدرسه نظارت و پیگیری می‌شود.

۲. با هدف افزایش کیفیت کلاس‌های همزمان، بستر برگزاری کلاس‌ها و همچنین پشتیبانی آن توسط مدرسه روزبه صورت می‌گیرد.

۳. در کلاس‌های همزمان معلم و دانش‌آموزان در یک زمان مشخص در کلاس مجازی حضور داشته و تدریس و سایر فعالیت‌های کلاسی توسط معلم انجام می‌شود.

۴. کلاس‌های همزمان سه جلسه در هفته با توجه به ترم دانش‌آموز در دو گروه روزهای زوج یا فرد از ساعت ۱۴:۴۵ الی ۱۶:۱۵ برگزار می‌شود.

۵. تاریخ شروع کلاس‌های روزهای زوج دوشنبه ۱۶ تیر و روزهای فرد سه‌شنبه ۱۷ تیر می‌باشد و لینک ورود به هر کلاس در جدول انتهای این اطلاعیه قابل مشاهده است.

۶. حضور دانش‌آموزان 10 دقیقه قبل از شروع کلاس جهت اطمینان از اتصال، و حضور و غیاب الزامی ‌است.

۷. ترم زبان دانش‌آموزان در پیامک ارسالی درج شده است. (نام‌ کاربری ورود به کلاس مجازی کد ملی ۱۰ رقمی دانش آموز و رمز عبور چهار رقم آخر کد ملی است.)

۸. با توجه به اینکه در زمان‌هایی از کلاس دانش‌آموز با معلم مکالمه خواهد داشت، نیاز به استفاده از میکروفون یا هدست می‌باشد. لذا لطفاً قبل از شروع کلاس آزمایشی تدارک لازم دیده شود.

۹. جهت ورود و فعالیت در کلاس مجازی همزمان توصیه می‌شود از رایانه شخصی (PC) یا لپ‌تاپ استفاده گردد. با این حال امکان استفاده از موبایل و تبلت نیز وجود دارد.

۱۰. کلاس‌های همزمان نیاز به کتاب چاپی دارند که توسط مدرسه تهیه شده و می‌توانید روزهای پنجشنبه 12 تیر (ساعت 8 الی 12) یا شنبه و یکشنبه 14 و 15 تیر (ساعت 8 الی 15) با مراجعه به مقطع خود (دبیرستان ۱ یا دبیرستان ۲) کتاب را تحویل بگیرید.

۱۱. نمره قبولی در این دوره ۷۵ و نحوه محاسبه نمره نهایی به صورت زیر است:

سطوح نوجوان (Run و Race)

Evaluation Activity
15% Listening
15% Speaking
15% Reading
15% Writing
10% Listening/Speaking Evaluation 1
10% Listening/Speaking Evaluation 2
20% Final (Online)

سطوح بزرگسال (Hi و Ad)

Evaluation Activity
40% Listening/Speaking
30% Reading
10% Writing
20% Final (Online)

۱۲. آزمون پایان ترم به صورت مجازی در هفته اول شهریور برگزار می‌گردد.

۱۳. در صورت وجود سؤال یا مشکل می‌توانید با آقای زراعتی کارشناس زبان مدرسه با شماره 88046902 یا 88056590 در ساعات اداری (8 الی 16) تماس حاصل فرمایید.

۱۴. جهت آشنایی با محیط کلاس مجازی، رفع مشکلات احتمالی و همچنین اطمینان از شروع کلاس‌ها با حضور همه دانش‌آموزان، کلاس مجازی آزمایشی روز‌های شنبه و یکشنبه طبق این جدول برگزار می‌گردد و نیاز است همه دانش‌آموزان با نام کاربری خودشان وارد کلاس شده و آموزش‌های لازم را در محیط کلاس ببینند.

۱۵. ویدئوی راهنمای ورود به کلاس مجازی همزمان و نحوه فعالیت در آن در انتهای این اطلاعیه قابل مشاهده است.

لینک‌های ورود به کلاس‌های مجازی:

ویدئوی راهنما: