ولی گرامی،

با سلام و آرزوی سلامتی،

با توجه به عدم برگزاری کلاس‌های زبان کانون در ترم بهار و وقفه ایجاد شده در آموزش زبان انگلیسی، مدرسه با هماهنگی مؤسسه کانون زبان ایران، ترم تابستانی را به‌ صورت مجازی با مخاطب تمام دانش‌آموزان پایه‌های ششم تا یازدهم برگزار می‌نماید. این کلاس‌ها توسط کانون زبان در ترم‌های نوجوان از سطح RUN1 تا RACE3 و بزرگسال از سطح H1 تا AD3 به صورت همزمان و از سطح EL1 تا INTER3 به صورت غیرهمزمان ارائه می شود.

دانش‌آموزانی که کلاس‌ ایشان به صورت مجازی غیر همزمان برگزار می‌‌گردد (روش برگزاری کلاس در متن پیامک ارسال شده است)، لازم است به نکات زیر توجه نمایند:

۱. شرکت در کلاس برای همه دانش‌آموزان الزامی بوده و فعالیت‌های کلاسی و ارسال تکالیف توسط مدرسه نیز نظارت و پیگیری می‌شود.

۲. در کلاس‌های غیرهمزمان دانش‌آموز وارد سامانه زبان کانون ایران شده و مطالب هر جلسه را که شامل محتوای چندرسانه‌ای و تمرین‌های مشخص است مشاهده کرده و انجام می‌دهد.

۳. در هر هفته تکلیفی به دانش‌آموز ارائه شده و وی می‌بایست در همان هفته در زمان مشخص تکلیف را ارسال نموده تا توسط کانون زبان تصحیح گردد.

۴. کلاسبندی دانش‌آموزان با توجه به نتایج ترم زمستان و تعیین سطح برای دانش‌آموزان جدیدالورود توسط مدرسه انجام، و نام کاربری آنها در سامانه تعریف شده است. سطح هر دانش‌آموز در پیامک ارسالی درج شده است. نام کاربری و رمز عبور کد ملی 10 رقمی دانش‌آموز است.

۵. ویدئوی راهنما و لینک ورود به کلاس مجازی غیرهمزمان در انتهای این اطلاعیه قابل مشاهده است.

۶. زمان برگزاری کلاس‌های غیرهمزمان از 29 تیرماه تا پایان شهریورماه است. همچنین جهت بررسی نام کاربری و آشنایی با نحوه ورود به سامانه، دانش‌آموزان می‌توانند از ۱۷ تیرماه وارد سامانه شوند.

۷. با توجه به نوع محتوای ارائه شده در کلاس‌های غیرهمزمان، نیازی به کتاب چاپی نیست.

۸. به جهت وجود تمرین‌هایی که در آن دانش‌آموز صدای خودش را ضبط و ارسال می‌کند، نیاز به استفاده از میکروفون یا هدست می‌باشد، لذا لطفاً قبل از تاریخ شروع کلاس تدارک لازم دیده شود.

۹. ورود و استفاده از محتوای کلاس و انجام فعالیت‌ها صرفاً با رایانه شخصی(PC) و لپ‌تاپ میسر بوده و از تلفن همراه و تبلت استفاده نفرمایید.

۱۰. نمره قبولی در این دوره 75 و نحوه محاسبه نمره نهایی به صورت زیر است:

تمرین کلاسی ٪۴۰
بحث درسی ٪۱۰
میان ترم ٪۲۰
پایان ترم ٪۳۰

۱۱. آزمون پایان ترم به صورت مجازی پس از اتمام کلاس‌ها برگزار می‌گردد.

۱۲. در صورت وجود هر گونه سوال با شماره‌های زیر می‌توانید تماس حاصل فرمایید:

موضوع مسئول شماره تماس ساعت تماس
کلاسبندی مدرسه روزبه (آقای زراعتی) 88046902
88056590
8 الی 15
ثبت‌نام در سامانه و پشتیبانی آموزشی کانون زبان (خانم کهندل) 66460496 8 الی 15
پشتیبانی فنی کانون زبان (خانم نعمتی) 44864976 (داخلی 2) 9 الی 17

لینک ورود به سامانه:

ویدئوی راهنمای ورود به سامانه:

ویدئوی راهنمای انجام تمرین: