با سلام

تابستان برای دانش‌آموزان همواره فرصتی برای گذراندن اوقاتی پر از نشاط و تفریح بوده‌است. در همین راستا هر ساله سعی بر این بوده که با طراحی برنامه‌های تفریحی، آموزشی و ورزشی شرایط متفاوتی جهت استفاده هر چه بهتر دانش‌آموزان از این ایام را فراهم نماییم. با توجه به مشکلات پیش آمده و لغو شدن کلاس‌های حضوری تابستان، مجموعه‌ای از فعالیت‌های پرورشی جهت استفاده هر چه بهتر از اوقات دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده‌ است.

ضمن تشکر از همراهی همیشگی اولیا و دانش‌آموزان گرامی، به اطلاع می‌رساند شیوه برگزاری کلاس‌های فوق برنامه به شرح زیر است:

بسته کلاس‌های اختصاصی پایه ششم شامل عناوین (خوشنویسی تحریری، استاپ موشن و ماینکرفت) و بسته کلاس‌های پایه هفتم شامل عناوین (تدوین فیلم، احکام و تصویربرداری آماتور) و بسته کلاس‌های پایه هشتم شامل عناوین (نقوش هندسی، روزنامه نگاری و لذت گرافیک) می‌باشد. این کلاس‌ها در هر پایه به صورت یک بسته ارائه می‌‌گردد و دانش‌آموزان در صورت تمایل باید در هر سه کلاس بسته شرکت نمایند. (امکان انتخاب گزینشی این کلاس‌ها فراهم نمی‌باشد.)

پوستر کلاس‌های فوق برنامه
ردیف عنوان دوره پایه
1 خوشنویسی تحریری ششم
2 استاپ موشن ششم
3 ماینکرفت ششم
4 تدوین فیلم هفتم
5 احکام هفتم
6 تصویربرداری آماتور هفتم
7 نقوش هندسی هشتم
8 روزنامه نگاری هشتم
9 لذت گرافیک هشتم

ضوابط عمومی کلاس‌ها:

  • کلاس‌های پایه ششم در روزهای شنبه و سه‌شنبه بین ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و کلاس‌های پایه هفتم و هشتم در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ تشکیل می‌شوند.
  • این کلاس‌ها در ۸ جلسه از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد آغاز شده و تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت. (یک جلسه جبرانی نیز در تاریخ ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد.)
  • حضور منظم و به موقع لازمه شرکت در این کلاس‌ها می‌باشد.
  • تمامی کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد و حضور و غیاب آن همانند‌ کلاس‌های رسمی مدرسه می‌باشد. پروژه‌های تعریف شده در کلاس‌ها پس از بررسی، در سایت مدرسه جهت بازدید عموم بارگذاری می‌گردد.
  • مهلت ثبت نام تا روز شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۱۰ می‌باشد. جهت ثبت‌نام به لینک‌های زیر مراجعه کنید. (برای ثبت نام بر روی پایه سال قبل خود کلیک کنید.)

 ثبت نام پایه ششم                                 ثبت نام پایه هفتم                                    ثبت نام پایه هشتم

جهت مشاهده صفحه راهنمای کلاس‌های فوق برنامه اینجا کلیک کنید.