پوستر کلاس تصویربرداری آماتور

تصویربرداری آماتور

تا حالا میدونستید با همین گوشی هوشمندی که این روزا دست خیلیامون هست چقدر میشه عکس و فیلم حرفه‌ای گرفت و تدوینشون کرد؟! تو این کلاس قصد داریم تا بهتون یاد بدیم که چطور از دوربین گوشیتون بهترین خروجی رو بگیرین و یکسری از مفاهیم ابتدایی عکاسی و فیلم‌برداری رو با هم یاد بگیریم …

ماینکرفت

ماینکرفت قدم گذاشتن در یک دنیای بی‌نهایت است. شما می‌توانید با کمک گرفتن از قوه‌ی خلاقیت خود هر سازی‌ای که می‌خواهید را در آن خلق کنید.
با کمک دوستانتان در این دنیای بی‌نهایت می‌توانید بهتر و سریع‌تر موانع را پشت سر گذاشته و به کشف رازهای این دنیای اسرار آمیز بپردازید!

پوستر فوق برنامه کلاس ماينكرفت
بنر کلاس فوق برنام لذت گرافیک

لذت گرافیک

شاید تا به حال با دیدن یک پوستر خلاقانه و جذاب یا یک اثر بصری زیبا به دنیای گرافیک علاقه­‌مند شده باشی و دنبال راهی بگردی تا تصورات و خلاقیت‌های ذهنیت رو به تصویر بکشی. احتمالا هم تاکنون به ساخت پوستر و بنر برای ارائه‌ها احتیاج پیدا کرده باشی.

اینجا در دوره لذت گرافیک ابزار‌ها و مفاهیمی رو یاد خواهی گرفت تا ذهن خلاقت رو پرورش بده و بتونی ایده‌هات رو به خوبی به تصویر بکشی. در این دوره ابتدا مبانی مهمی رو می‌آموزی، کلاژ می‌سازی، کار با نرم افزار Paint 3D و طراحی با اون رو به خوبی یاد می‌گیری و در نهایت هم با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آشنا می‌شی.

پس اگر دوست داری با دنیای زیبا و جذاب طراحی گرافیک آشنا بشی در این دوره منتظرت هستیم.

روزنامه نگاری

کلاس آش‌نامه!

دوست دارم صبح به صبح، با سبزی و نخود مورد علاقه‌ام، یک دیگ آش‌رشته بپزم و آن را پیاله‌پیاله، به رهگذران تشنه و گشنه، تعارف کنم. رهگذرانی که وقتی آش دست‌پخت مرا می‌خورند، به‌به و چه‌چه کنند و علاوه بر شکم مبارکشان، روحشان هم شاد شود.
اما دست تنهایم! احتیاج به همکارانی کاربلد دارم تا فکرهایمان را روی هم بریزیم و آشی بپزیم که طعم امروزش، با روزهای دیگر یکی نشود؛ آشمان تند یا شور؛ داغ یا سرد؛ تلخ یا شیرین نشود.

پوستر کلاس فوق برنامه روزنامه نگاری
پوستر کلاس فوق برنامه نقوش هندسی

نقوش هندسی

حتما شما هم بارها محو تماشای نقش‌های زیبای هندسی بر پنجره‌های قدیمی یا کاشی‌های رنگی شده‌اید در این کلاس با روش و تکنیک کشیدن این نقوش که گره چینی نام دارند آشنا می‌شوید و می‌توانید از آنها برای خلق تابلوهای زیبای هنری یا تزئین صفحات و… استفاده کنید.
این درس در واحد‌های دانشگاهی رشته‌های هنر، گرافیک و معماری نیز تدریس می‌شود.
حضور در این کلاس به کسانی که می‌خواهند محاسبات هندسی دقیق را در قالب جذاب هنر و در دنیای رنگ‌ها تجربه کنند و همچنین شرکت کنندگان کلاس قطاعی و ویترای سال‌های گذشته توصیه می‌شود.

استاپ موشن

Shawn the Sheep, Coraline, corpse bride…
فکر می‌کنم این‌ها اسم‌هایی خاطره انگیز و دوست داشتنی از کارتون‌هایی است که تا به حال دیده‌اید.
البته همانطور که احتمالاً از ظاهر آنها متوجه شده‌اید، این کارتون‌ها از نظر ساخت با خیلی از انیمیشن‌هایی که به طور معمول دیده‌اید تفاوت دارند؛ این سبک متفاوت ساخت فیلم و انیمیشن، استاپ موشن نام دارد.
قرار است با تاریخچه تصاویر متحرک، نمونه‌های معروف و روند رشد استاپ موشن از دیرباز تا کنون و روش و اصول ساخت یک استاپ موشن آشنا شویم و با هم به تماشای خیلی از این نمونه‌ها بنشینیم.
در این دوره هم به ابعاد هنری و هم مراحل فنی و نرم افزاری ساخت استاپ موشن می‌پردازیم.
همچنین شخصیت‌ها، داستان و ماجراهای خود را از رویاهای ذهنمان به مقابل دوربین خواهیم آورد.

پوستر فوق برنامه کلاس استاپ موشن
پوستر كلاس فوق برنامه تدوين فيلم

تدوین فیلم

Adobe Premiere Pro یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو هستش. این نرم افزار رو شرکت Adobe ، برای اونایی که قصد دارند تغییراتی فراتر از ادیت‌های ساده روی فیلمشون انجام بدن، وارد بازار کرده. به کمک نرم افزار پریمیر پرو می‌تونید تصاویر خام فیلم برداری شده خودتونو به یه اثر تماشایی تبدیل کنید.
اگه دنبال ساخت ویدیوهای کوتاه یا بلند، گزارش تصویری، تهیه گیم پلی بازی و هر محتوای ویدیویی دیجیتال دیگه هستید، اصلا شک نکنید که این کلاس راست کار خودتونه!

خوشنویسی تحریری

سلام دوستان عزیز، کلاس خوشنویسی تحریری در سال تحصیلی برای من یکی که کلّی خاطره داره. هرچند نوشتن هر شب پوستی و رونویسی اوّلش یه کمی سخت بنظر می‌رسید ولی با تغییرات روز بروز نوشته‌های شما، من هم خستگی از تنم در می‌رفت و به ادامه کار امیدوارتر می‌شدم.
بعد از یه بیکاری طولانی مدت و فقط زل زدن به صفحه یکنواخت مانیتور وقتش شده کمی سرمونو پایین بندازیم، مداد دستمون بگیریم و کمی از قدیم ندیما یادی کنیم.
در این دوره کوتاه یه کم از سرمشقای سال تحصیلی رونویسی می‌کنیم و بعدش می‌ریم سراغ چند تا سرمشق جدید و باحال.
بسه هرچی با کیبورد تایپ کردید. کمی به انگشتان و چشمتون استراحت بدید و از دنیای زیبای خط و خوشنویسی لذت ببرید. مداد و دفتر رونویسی و سرمشقتون را بیارید که یک ماه باهاشون کار داریم…..

تصویر کلاس خوشنویسی تحریری فوق برنامه
بنر کلاس احکام فوق برنامه

احکام

احکام شرعی یکی از بخش‌های مهم و جذاب آموزش‌های دینی برای نوجوانان است.
حلال و حرام، واجب و مستحب و مکروه، پاک و نجس، وضو و غسل و… و صدها نکته‌ی دقیق و ظریف که دانستن و رعایت آنها از ما یک فرد معتقد و متعهد و پایبند به اسلام می‌سازد.
.. و کلاس احکام یک فرصت خوب با هم بودن و آموختن این قبیل مسائل شرعی است.
به خصوص که کلاس احکام درسی هم به خاطر کرونا تعطیل شد.

به امید دیدار شما در این کلاس.