اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز،

با سلام و آرزوی سلامتی، همانند ترم گذشته، آزمون میان ترم زبان برای تمامی سطوح  در روز سه‌شنبه ۲۸ دی طبق زمانبندی زیر برگزار می‌شود:

آزمون میان ترم زمستان

جهت برگزاری بدون مشکل آزمون لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:

  1. آزمون تمام سطوح در سامانه آموزش مجازی مدرسه برگزار خواهد شد.
  2. در روز سه‌شنبه ۲۸ دی کلاس‌های زبان طبق برنامه پس از آزمون برگزار خواهد شد.
  3. از روز شنبه ۲۵ دی، درسی با نام Midterm Exam در مجموعه درس‌های دانش‌آموزان قابل مشاهده است، و نیاز است تمام دانش‌آموزان حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۲۶ دی وارد این درس شده و عنوان آزمون مرتبط با ترم خود را مشاهده نموده و در صورت مغایرت به مدرسه اطلاع دهند.
  4. روش برگزاری این آزمون مانند ترم‌ گذشته است و سوالات قسمت شنیدن (Listening) نیز در آن وجود دارد. تمام سوالات شنیدن در همان صفحه اول قرار دارد و برای همه سوالات صرفاً یک فایل صوتی وجود دارد. در همان ابتدای ورود به آزمون فایل صوتی پخش خواهد شد و صوت مربوط به هر سوال دوبار تکرار می شود و پس از مدت مشخصی صوت سوال بعدی پخش می‌گردد. زمان‌بندی پاسخ به هر سوال در فایل صوتی رعایت شده است.
  5. فایل صوتی به صورت خودکار پخش خواهد شد و امکان توقف یا تکرار توسط دانش‌آموز وجود ندارد، لذا هنگام شروع آزمون آمادگی لازم را داشته باشید و مطمئن شوید که اسپیکر یا هدفون دستگاه شما سالم است و حتماً قبل از آزمون آن را آزمایش کنید.
  6. در هنگام پاسخ به سوالات شنیدن به هیچ عنوان به صفحات دیگر نروید، چون پس از بازگشت دوباره به صفحه سوالات شنیدن، فایل صوتی به صورت خودکار و از ابتدا پخش خواهد شد و زمان را از دست می‌دهید.
  7. جهت شرکت در آزمون حتماً از دستگاه رایانه یا لپ تاپ و مرورگر Chrome استفاده نمایید. تجربه آزمون‌های قبلی نشان داده است که شرکت در آزمون با تلفن همراه یا تبلت و یا با مرورگرهای دیگر مانند Firefox یا Internet Explorer با مشکل مواجه شده است.
  8. آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای و بدون نمره منفی است.
  9. مدت آزمون توسط سامانه به صورت خودکار از ساعت شروع محاسبه شده و پس از اتمام زمان، جلسه آزمون به صورت خودکار بسته می‌شود و فقط پاسخ‌هایی که تا زمان اتمام آزمون وارد شده باشد، محاسبه خواهد شد. لذا هنگام آزمون به مدت زمان باقی‌مانده توجه داشته باشید.
  10. در صورتی‌که در زمان برگزاری آزمون، ارتباط شما با سامانه قطع گردد، تا قبل از ساعت اتمام آزمون امکان اتصال مجدّد و ادامه آزمون وجود دارد. توجه نمایید زمان آزمون تحت هیچ شرایطی تمدید نشده و آزمون به صورت خودکار توسط سامانه به اتمام می‌رسد. لذا از اتصال پایدار و بدون قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون اطمینان داشته و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهید.
  11. در صورت بروز مشکل در زمان برگزاری آزمون، می‌توانید با شماره‌های ۸۸۰۴۶۹۰۲ و ۸۸۰۵۶۵۹۰ با مدرسه تماس حاصل فرمایید.
  12. زمان آزمون پایان ترم روز پنج‌شنبه 28 بهمن ساعت 15 خواهد بود که مدرسه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون برخی ترم‌ها به صورت حضوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن است.

امیدواریم با تلاش دانش‌آموزان عزیز و برنامه‌ریزی مناسب، آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را کسب کرده و همه عزیزان با موفقیت این ترم را سپری کنند.