پدر و مادر ارجمند؛

با اهدای سلام و آرزوی سلامتی و تبریک ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع)،

از حضور شما در جمع خانواده روزبه خوشوقتیم و امیدواریم با یاری الهی، این پیوستگی منشأ خیر و برکت بسیار باشد. بر این باوریم که موفقّیّت در تربیت فرزندانمان در سایه شناخت بهتر و همراهی و هماهنگی بیشتر خانه و مدرسه حاصل می‌گردد. از این رو مدرسه در تابستان برای شما و فرزندتان برنامه‌هایی را تدارک دیده است که به شرح زیر می‌باشد:

اردوی تابستانی هفتم جدید الورود
6

۱. جلسه معارفه و توجیهی دانش‌آموزان

جهت آشنایی و توجیه دانش‌آموزان با برنامه تابستانی و معلّمان و کادر مدرسه، و همچنین تعیین سطح زبان و کسب آمادگی‌ لازم برای شرکت در کلاس‌ها، برنامه نیم روزه‌ای طراحی شده است.

زمان برنامه روز دوشنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است و محل برگزاری در مقطع دبیرستان دوره اوّل خواهد بود.

دانش‌آموزان صرفاً نیاز به همراه داشتن یک دفتر یادداشت و مداد دارند و تغذیه بین روز مهمان مدرسه هستند.

۲. جلسه معارفه و توجیهی اولیا

مخاطب این جلسه هم پدران و هم مادران گرامی هستند و در آن اهداف و رویکردهای مؤسّسه فرهنگی روزبه توسط مدیریت محترم موسّسه و همچنین مجموعه فعّالیّت‌ها و نکات مرتبط با برنامه‌های تابستان ارائه خواهد شد. لذا از همه اولیای گرانقدر انتظار می‌رود که با حضور به موقع و توأمان پدر و مادر در این جلسه، علاوه بر اطلاع یافتن کامل از برنامه‌های مدرسه، به پیشبرد اهداف مدرسه کمک کنند.

زمان جلسه: سه‌شنبه ۷ تیر ساعت ۱۷ تا ۱۸:۱۵

محل جلسه: سالن اجتماعات دبیرستان دوره اوّل

امکان پارک وسایل نقلیه در حیاط مدرسه از ساعت ۱۶:۳۰ میسر است.

5
7

۳. دوره‌ آموزشی و اردوی تفریحی دانش‌آموزان

به منظور آشنایی دانش‌آموزان جدیدالورود با فعّالیّت‌های مدرسه، فرآیند‌های کاری و آمادگی بیشتر برای سال تحصیلی جدید، دوره آموزشی در روزهای چهارشنبه برای این عزیزان برگزار می‌گردد. همچنین دو اردوی تفریحی نیم‌روزه‌ نیز در این برنامه در نظر گرفته‌شده‌است.

دوره آموزشی و اردو‌ها به صورت حضوری برگزار می‌گردد که توضیح کامل آن در جلسه معارفه اولیا ارائه خواهد شد.

۴. کلاس‌های زبان انگلیسی کانون

با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های ثابت تمام دانش‌آموزان دبیرستان دوره اوّل و دوم، شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی است که توسط مؤسّسه کانون زبان ایران در محل مدرسه برگزار می‌گردد، این برنامه برای فرزندان شما نیز در تابستان اجرا خواهد شد. کلاس‌های زبان از ۱۱ تیر تا ۵ شهریور در روز‌های زوج یکی از دو زمان ۱۴:۱۵ الی ۱۵:۴۵ یا ۱۶ الی ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد که با توجه به تعیین سطح دانش‌آموزان زمان کلاس ایشان مشخص می‌گردد.

لذا همان‌طور که ذکر شد، جهت تعیین سطح و آشنایی با برنامه‌های تابستانی، برنامه معارفه دانش‌آموزان روز دوشنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

کانون زبان ایران

کلاس‌های زبان صرفاً در این تابستان برای همه دانش‌آموزان مدرسه به صورت مجازی همزمان (آنلاین) برگزار خواهد شد که روش ورود به سامانه و حضور در کلاس، در روز معارفه دانش‌آموزان (دوشنبه ۳۰ خرداد) توضیح داده خواهد شد.

جهت بررسی سابقه زبان دانش‌آموزان، لطفاً این فرم را حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد تکمیل نمایید.

تکمیل فرم اعلام سابقه زبان دانش‌آموز

برنامه حضور دانش‌آموزان

با توجه به توضیحات فوق، جدول برنامه تابستانی دانش‌آموزان به صورت زیر خواهد بود:

Table1
  • لازم است دانش‌آموزان، نیم ساعت قبل از شروع برنامه، در مدرسه حضور داشته‌باشند.
  • دوره‌های آموزشی و اردوی تفریحی اوّل در مدرسه برگزار می‌شود و محل اردوی تفریحی دوم در جلسه قبل از برگزاری اطلاع‌رسانی می‌گردد.
  • از آنجایی که شرکت دانش‌آموزان در این برنامه‌ها مهم و ضروری است، لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید تا ایشان حتماً در تمام برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شرکت فرمایند.
8

۵. ملاقات دانش‌آموزان و اولیا با معلّم راهنما

به منظور آشنایی بیشتر با ویژگی‌های دانش‌آموز، برنامه ملاقات حضوری با معلّم راهنما در تابستان برگزار می‌گردد. این برنامه به صورت تنظیم جلسات اختصاصی گفتگو با دانش‌آموز و اولیا خواهد بود که جهت اجرا طی تماس تلفنی زمان جلسه اعلام و دعوت صورت خواهد گرفت.

۶. دوره دانش‌افزایی اولیا (ویژه مادران)

هفت سال سوم عمر بر اساس توصیه پیامبر اکرم (ص) دوران وزارت و طرف مشورت قرارگرفتن فرزند از ناحیه والدین ذکر شده‌است. فراهم نمودن شرایط لازم برای اجرای این مهم، در محدوده‌ی سنّی دوره‌ نوجوانی، منجر به تثبیت هویّت و برخورداری از «خودِ پایدار»‌ به عنوان پایه‌ رشد آدمی خواهد شد.

هویّت‌یابی پاسخی است به سؤال: «من که هستم؟» ‌و «من، که می‌خواهم باشم؟»‌ و پاسخ به این دو سؤال، در روند کار تربیتی آرام، مداوم و برخوردار از اصول تربیتی محقق می‌شود.

مدرسه روزبه با توجه به اهمّیّت موضوع، اقدام به برگزاری دوره‌ آموزشی نهادینه‌سازی هویّت با مخاطب مادران گرامی پایه هفتم نموده است.

9

در این دوره که در قالب‌ 8 جلسه‌ یک و نیم ساعته ارائه می‌گردد، از محضر جناب‌ آقای ‌دکتر محمدعلی فیاض‌بخش بهره‌مند خواهیم شد که برنامه‌ آن به شرح زیر است:

زمان: روزهای شنبه و سه‌شنبه از ۲۱ تیر تا ۲۲ مرداد، ساعت ۱۵:۳۰  الی ۱۷:۰۰

محل: سالن اجتماعات مقطع دبستان

با توجه به پیوستگی موضوعات مطرح شده در طول جلسات، حضور به‌موقع و مستمر مادران گرامی مورد نیاز است.

برگه ثبت‌نام شرکت در کلاس، در جلسه معارفه اولیا که در تاریخ سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۷ برگزار می‌گردد، توزیع خواهد شد.

ضمن آرزوی بهْ‌روزی، در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال می‌توانید در ساعات اداری با دفتر مدرسه تماس حاصل فرمایید.

پیشاپیش از بذل توجّه و عنایت شما سپاسگزاریم.