PicturePicture

با سلام و آرزوی سلامتی و دیدار مجدد شما عزیزان

    به اطلاع می رساند با توجه به تداوم تعطیلی مدرسه به دلیل شیوع بیماری کرونا، با تلاش دبیران گرامی و کادر مدرسه، محتوای آموزش مجازی برای دو هفته پایانی فروردین ماه نیز آماده شده است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    جهت اجرای برنامه به نکات زیر توجه نمایید:
    1. سعی نمایید تمام تلاش خود را انجام دهید که به صورت روزانه و کامل با برنامه همراه شوید.
    2. محیط کاری خود را در قسمت مناسبی از منزل قرار دهید که امکان نشستن پشت میز و تمرکز لازم برای درس خواندن در آن مهیا باشد.
    3. مدرسه در حد توان خود سعی بر نظارت عمومی بر کارکرد دانش‌آموزان دارد اما با توجه شرایط فعلی، نظارت مستمر بر کارکرد دانش‌آموز بر عهده اولیای محترم می‌باشد. لذا از اولیای محترم خواهشمندیم برای جلوگیری از افت آموزشی فرزندانمان حتما بر برنامه داده شده نظارت و کیفیت اجرای برنامه را کنترل نمایند.
    4. مدرسه در حال بررسی گزینه برگزاری آزمون از دانش‌آموزان در ماه اردیبهشت می‌باشد که در صورت نهایی شدن، روش و چگونگی آن به اطلاع خواهد رسید.
    5. نتایج نظرسنجی انجام شده در مورد آموزش مجازی در نیمه دوم اسفند ماه نشانگر آن است که میزان رضایت اولیای مقطع دبیرستان دوره اول از برنامه قبلی 82 درصد بوده است. سعی خواهد شد در برنامه جدید آموزش مجازی مشکلات انتقال یافته از سوی اولیای محترم تا حد امکان رفع گردد.

    در پایان امیدواریم که با تلاش و همکاری شما عزیزان برنامه آموزش و مطالعاتی دروس ارائه شده به صورت مطلوبی توسط دانش‌آموزان اجرا گردد.

   صفحات آموزش مجازی پایه‌ها: