پدر و مادر ارجمند، دانش‌آموز عزیز

با اهدای سلام و آرزوی سلامتی،

از حضور شما در جمع خانواده روزبه بسیار خوشوقتیم و امیدواریم با یاری الهی این پیوستگی منشأ خیر و برکت بسیار باشد. بر این باوریم که موفقّیت در تربیت فرزندانمان در سایه شناخت بهتر و همراهی و هماهنگی بیشتر خانه و مدرسه حاصل می‌گردد.

برنامه اردوی تابستانی در سه بخش ارائه خواهندشد.

بخش اول کلاس‌های زبان کانون که در روزهای زوج و از روز شنبه 12 تیر از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ یا ۱۶ الی ۱۷:۳۰ آغاز و تا روز دوشنبه اول شهریور ادامه خواهدداشت. کلاس‌بندی بر اساس سطح زبان بوده و توسط مدرسه به اطلاع می‌رسد. آزمون فاینال زبان کانون روز دوشنبه اول شهریور برگزار می‌گردد.

بخش دوم شامل چهار عنوان کلاس فوق‌برنامه است که سعی شده‌ با گذراندن این عناوین، دانش‌آموزان ورودی هفتم جدید، ضمن آشنا شدن با مدرسه روزبه، توانایی‌های لازم را نیز کسب نمایند. برنامه آن توسط مدرسه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

تمامی کلاس‌های زبان و فوق‌برنامه به صورت عمومی تشکیل می‌شوند و شرکت دانش‌آموزان در آن‌ها الزامی است.

بخش سوم شامل فعالیت‌های پرورشی است که روزهای چهارشنبه از تاریخ 23/4/1400 به مدت چهار هفته تشکیل می‌شود. برنامه این فعالیت‌ها متعاقباً اعلام خواهدشد.

شیوه برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه کلاس‌های ویژه ورودی‌های جدید پایه هفتم

  • کلاس‌های فوق‌برنامه در روزهای شنبه و دوشنبه در دو نوبت (نوبت اوّل از ساعت ۸:۲۰ الی ۱۰ و نوبت دوم از ساعت ۱۰:۲۰ الی ۱۲) برگزار می‌شود.
    •  کلاس‌های فوق‌برنامه تابستان در 4 هفته‌ برگزار می‌شود و از روز شنبه 19 تیر  آغاز و تا 23 مرداد ادامه خواهدداشت.
    • حضور منظم و به موقع لازمه شرکت در این کلاس‌ها می‌باشد.
    • در صورتی که دانش‌آموز به هر علّتی امکان شرکت در کلاس را نداشته‌ باشد، اولیای ‌ایشان لازم است پیشتر با مسئولین مدرسه هماهنگی نمایند.
    • کلاس‌های فوق‌برنامه دارای امتیاز در کارنمای امتیازی نیم‌سال اول سال آینده می‌باشد که توضیحات آن متعاقبا به دانش‌آموزان و اولیای محترم ارائه خواهد شد.
    • جهت مشاهده صفحه توضیحات کلاس‌های فوق‌برنامه اینجا کلیک کنید.
    • تقویم برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه اینجاقابل دیدن است.

عناوین کلاس‌های فوق برنامه ویژه دانش‌آموزان ورودی جدید پایه هفتم تابستان1400

ردیف عنوان کلاس نحوه برگزاری
1 تایپ ده انگشتی همزمان ـ 8 جلسه
2 مشاوره همزمان ـ 4 جلسه
3 اسکرچ همزمان ـ 8 جلسه
4 ریاضی پیشرفته همزمان ـ 12 جلسه

کلاس‌های زبان:

  • کلاس‌های زبان کانون در روزهای زوج از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ یا ۱۶ الی ۱۷:۳۰، از تاریخ شنبه 12 تیرماه 1400 شروع می‌شود.
  • آزمون فاینال زبان کانون روز دوشنبه 1 شهریور 1400 برگزار می‌گردد. لذا شایسته است اولیای محترم به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند تا از غیبت دانش‌آموزان جلوگیری گردد.

با هدف شناخت بیشتر مدرسه و دانش‌آموزان از یکدیگر برنامه‌های نیم‌روزه‌ای در نظر گرفته‌ شده ‌است که طبق جدول زیر اعلام می‌گردد. از آنجایی که شرکت دانش‌آموزان در این برنامه‌ها مهم و ضروری است لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید تا ایشان حتماً در برنامه پیش‌بینی‌شده شرکت فرمایند.

پیشاپیش از بذل توجّه و عنایت شما سپاسگزاریم.

كانون زبان ايران