با اهدای سلام و احترام و قدردانی از مشارکت جدّی اولیای گرامی در امر حضور دانش آموزان،

همان گونه که مطّلعید به لطف خداوند متعال و بهبود نسبی سطح ایمنی جامعه در شرایط کرونا، و با توجه به تمهیدات اجرایی و بهداشتی توسط مدرسه، در نیم‌سال دوم پذیرای اکثر (حدود دوسوم) دانش‌آموزان در هر روز به صورت حضوری در مدرسه هستیم.

این اتفاق مبارک، زمینه توجّه به رسالت و وظیفه تربیتی مدرسه را در کنار توجّه به مسائل آموزشی بیش از پیش نمایان ساخت که خوشبختانه با امکان‌سنجی نسبت به احیای فرصت نماز جماعت، و مختصر تغییری در اجرای برنامه روزانه، ان شاء الله  از روز شنبه ۲۵ دی‌ماه برنامه‌ی جدید که در صفحات هر پایه در سایت آمده است، اجرا خواهد شد.

اطلاعیه موسسه روزبه در مورد برگزاری کلاس ها

برخی نکات مهم :

۱) برنامه نماز مدرسه در روزهای زوج به دلیل جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله‌گذاری در دو نوبت برگزار می‌گردد.

۲) به دلیل بهره وری بیشتر دانش آموزان از آموزش حضوری زمان کلاس‌ها از ۴۰ دقیقه به ۴۵ دقیقه (مطابق کلاس‌های قبل از شیوع کرونا) افزایش می‌یابد.

۳) آزمون‌های مستمر طبق برنامه‌ای که متعاقبا اعلام خواهد شد، در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۱:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه ساعت ۷:۱۵ (به جای صبحگاه) به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

۴) با توجه به افزایش زمان روزانه حضور دانش آموزان در مدرسه ، مناسب است اولیای گرامی پیش بینی لازم جهت رفع گرسنگی تا رسیدن به منزل و صرف ناهار را بنمایند. (حداکثر در حد لقمه یا ساندویچ سرد کوچک)

۵) از روز شنبه آینده، مراسم صبحگاه مجازی به دلیل مخاطبین محدود هر پایه صرفاً ازطریق تالار اجتماعات دبیرستان1، در دسترس خواهد بود.

۶) اوّلین جلسه فوق برنامه نیم‌سال دوم روز پنج شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ برگزار خواهد شد. لذا این هفته کلاس‌های فوق برنامه تشکیل نخواهد شد .

از همراهی همیشگی اولیای ارجمند سپاسگزاریم.

ورود به صفحه پایه ششم
ورود به صفحه پایه هفتم
ورود به صفحه پایه هشتم