رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرمودند:

هُوَ شَهْرٌ أَوَّلُهُ رَحْمَهٌ وَ أَوْسَطُهُ مَغْفِرَهٌ وَ آخِرُهُ الْإِجَابَهُ وَ الْعِتْقُ مِنَ النَّار

رمضان ماهى است که ابتدایش رحمت و میانه‌‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم است.

با سلام و احترام

باتوجه به اعلام حضوری شدن مدارس، تمهیدات اجرایی و بهداشتی لازم توسط مدرسه درنظر گرفته شده و همان گونه که قبلاً به اطلاع رسید، ‌إن شاءالله از روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین آموزش با حضور تمامی دانش­‌آموزان و صرفاً به شکل حضوری ارائه می­‌گردد. در همین رابطه توجه شما اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز را به نکات ذیل جلب می‌نماییم:

۱- لازم است دانش‌­آموزان کماکان، با رعایت دقیق شیوه‌نامه­‌های بهداشتی و استفاده دائمی از ماسک در مدرسه حاضر شوند.

۲- علی‌رغم در اختیار بودن و به کارگیری امکانات ضدعفونی در مدرسه، به همراه داشتن دستمال کاغذی و مایع ضد عفونی برای استفاده شخصی اکیداً توصیه می‌گردد.

۳- لازم است دانش‌­آموزان برای حضور درمدرسه آداب و مقررات انضباطی (پوشش ساده، ظاهر آراسته دانش­‌آموزی، همراه نداشتن موبایل و . . .) را رعایت کنند.

۴- ساعت شروع فعالیت کاری ۷ صبح می‌­باشد. درِ مدرسه هر روز از ساعت ۶:۴۵ باز شده و لازم است دانش­‌آموزان حداکثر تا ساعت ۷:۱۰  صبح در مدرسه حاضر شوند.

۵- با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، برنامه کاری روزهای زوج تغییر اندکی داشته و زمان پایانی فعالیت روزانه ساعت ۱۴ و روزهای فرد نیز طبق روال قبل خواهد بود. (برنامه­ جدید در صفحه هر پایه در سایت اطّلاع رسانی شده است)

۶- به جهت برگزاری سهل‌تر آزمون تکالیف عید نوروز، و یکنواختی زمان تعطیل، این آزمون برای پایه هفتم و هشتم در دو نوبت نیم ساعته برگزار خواهد شد. برنامه آزمون پایه­‌ها به شرح زیر می­‌باشد:

پایه / روز و تاریخ

یک‌شنبه  ۱۴ فروردین سه‌­شنبه ۱۶ فروردین
پایه ششم آزمون ریاضی و علوم
پایه هفتم آزمون عربی و هندسه آزمون علوم و حساب
پایه هشتم آزمون عربی و حساب آزمون علوم و هندسه

لازم به ذکر است زمان آزمون­‌ها (از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰ ) در نظر گرفته شده است.

۷- دانش‌­آموزان پایه ششم روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰ کلاس مشاوره خواهند داشت.

۸- در ایّام ماه مبارک رمضان فضای مناسبی برای صرف تغذیه دانش‌­آموزانی که روزه نیستند فراهم شده که در اولین روز حضور، اطلاع رسانی لازم به آنان انجام خواهد شد.

۹- به جهت سهولت در برگشت دانش‌­آموزانی که با وسیله نقلیه از مدرسه مراجعت می‌­نمایند، درِ حیاط مدرسه، از ۱۵ دقیقه جلوتر از اتمام آموزش، تا ۱۵ دقیقه بعد از آن باز خواهد بود.

با تشکر و آرزوی سلامتی

دبیرستان دوره اوّل روزبه