با اهدای سلام و آرزوی سلامتیِ اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز

به اطلاع می‌رساند آزمون‌های پایان نیم‌سال اوّل دبیرستان دوره اول از روز شنبه ۴ دی ماه آغاز و طبق برنامه‌ای که در انتهای این متن آمده است، برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمّیّتِ ارزشیابی و تأثیر آن در یادگیری، مدرسه با لحاظ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از قبیل فاصله‌گذاری مناسب، شروع متفاوت زمان آزمون‌ها و محلّ استقرار دانش‌آموزان، تصمیم به برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری برای تمامی دانش‌آموزان گرفته است. در همین ارتباط توجّه شما را به نکات اجرایی زیر جلب می‌نماییم.

۱- کلاس‌های درسی و فوق برنامه همه پایه‌ها، از روز شنبه ۱۱ دی تا چهارشنبه ۱۵ دی تعطیل می‌باشد.

۲- همچنین کلاس‌های درسی دانش‌آموزان پایه هشتم در روز پنج‌شنبه ۹ دی به جهت برگزاری آزمون تعطیل می‌باشد و کلاس فوق برنامه این دانش‌آموزان، پس از مراجعت به منزل به صورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

۳- کلاس‌های زبان کانون در ایّام امتحانات برقرار می‌باشد.

۴- دانش‌آموزان لازم است حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون در مدرسه حضور یابند و دفترهای مربوط به هر درس را در همان روز آزمون همراه خود بیاورند تا توسط دبیران ارزیابی ‌گردد.

۵- از روز شنبه ۱۱ دی تا چهارشنبه ۱۵ دی، جهت سهولت و نظم در رفت و آمد خودرو‌ها، حیاط مدرسه از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۱:۳۰ صبح باز می‌باشد. خواهشمند است اولیای محترم به منظور جلوگیری از ازدحام، بلافاصله پس از آزمون، نسبت به بازگشت دانش آموزان اقدام نمایند.

۶- با تصمیم شورای مدرسه در بخش دیگری از درس‌ها، آزمون‌ها در دو نوبت و به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه برنامه‌ریزی شده است که به صورت حضوری برای تمامی دانش‌آموزان بر اساس برنامه حضورشان اجرا می‌گردند. در روز برگزاری این آزمون‌ها، کلاس‌های درسی به صورت کامل (با تغییر زمان زنگ ۱ و ۲) برگزار می‌گردند. برنامه زمانی تشکیل کلاس در این روزها به این صورت می‌باشد.

آزمون: ۷:۱۵ تا ۷:۳۵/ زنگ ۱: ۷:۴۰ تا ۸:۲۰/ زنگ ۲: ۸:۳۵ تا ۹:۱۵/ سایر زنگ‌ها مطابق برنامه عادی

۷- همچنین برنامه جدید حضور دانش‌آموزان به همراه توضیحات آن (جهت حضور از تاریخ ۱۸ دی به بعد) متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده بودجه‌بندی آزمون‌ها می‌توانید به صفحه سایت مربوط به پایه خود (در قسمت فایل‌ها و مستندات، پوشه برنامه‌ها) مراجعه نمایید.

امید است از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق به نتایج مورد انتظار خود دست یابید.

برنامه آزمون‌های نیمسال اول ۱۴۰۰

برنامه و محدوده آزمون‌ها: