با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی،

آزمون‌های پایان نیم‌سال دوم از روز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برای پایه‌های هفتم و هشتم و اول خرداد ماه برای پایه ششم آغاز خواهد شد. جهت آمادگی بهتر، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

  1. بستر اصلی برگزاری آزمون‌ها به صورت غیرحضوری و عموماً شبیه آزمون‌های کلاسی تشریحی است. با توجه به شرایط شیوع بیماری در کشور، ممکن است از برخی دانش‌آموزان جهت شرکت در آزمون، دعوت حضوری به عمل بیاید.
  2. همه آزمون‌ها رأس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌گردد. اطلاعات تکمیلی مربوط به هر آزمون (زمان و شیوه پاسخ گویی و ارسال پاسخنامه) صبح روز آزمون در قسمت توضیحات آزمون قابل مشاهده خواهد بود.
  3. در زمان برگزاری آزمون‌ها صبحگاه هر روز از ساعت ۸:۴۵ دقیقه آغاز می‌گردد و لازم است دانش‌آموزان رأس ساعت شروع صبحگاه در کلاس مجازی اجتماعات پایه خود برخط باشند.
  4. دانش‌آموزان لازم است پاسخنامه آزمون را طبق ضوابط اعلام شده، تحویل نمایند. در غیر این صورت مطابق با روال کاری اعلامی، جریمه یا کسر نمره در نظر گرفته می‌شود.
  5. به دانش آموزان گرامی اکیداً توصیه می گردد زمان پاسخ گویی به آزمون را به درستی مدیریت نمایند تا با کمبود وقت مواجه نشوند.
  6. جهت مشاهده برنامه و بودجه‌بندی آزمون‌ها به صفحه پایه خود در سایت مدرسه، پوشه برنامه‌ها مراجعه نمایید.
  7. امیدواریم با همکاری اولیای محترم در فراهم‌سازی شرایط آزمون در منزل، امکان سنجش و تثبیت فرآیند آموزش برای فرزندانمان فراهم گردد.

امید است از هم اکنون با برنامه‌ریزی دقیق به نتایج مورد انتظار خود دست یابید.