با عرض سلام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، و همچنین آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان، همانطور که در جلسات معارفه اولیا اعلام گردید، با یاری خداوند سال تحصیلی 1400-1399 از روز شنبه 15 شهریورماه در مدرسه روزبه آغاز خواهد شد. ما در طول تابستان تمام تلاش خود را جهت فراهم سازی مقدمات برگزاری مناسب کلاس‌ها و شروع به موقع سال تحصیلی انجام داده‌ایم، در این ارتباط آمادگی دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی بسیار مهم است. به همین منظور در بازه زمانی 6 تا 13 شهریور ماه زمینه ورود تمامی دانش‌آموزان به سامانه فراهم شده تا ضمن آشنایی با امکانات آن، چنانچه با مشکلی مواجه شدند امکان برطرف شدن آن قبل از شروع سال تحصیلی وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است سال تحصیلی پایه هفتم از 22 شهریور ماه آغاز و مراحل آمادگی ورود به سامانه برای این پایه جداگانه اطّلاع رسانی خواهد شد.

برنامه زمان‌بندی اجرای هفته آمادگی طبق جدول زیر است:

مرحله زمان فعالیت
1 پنجشنبه تا یکشنبه 6 تا 9 شهریور ورود به سامانه و آزمایش محیط کلاس مجازی توسط دانش‌آموز و ولی
2 دوشنبه 10 شهریور رفع مشکلات احتمالی از طریق تماس با مدرسه
3 سه‌شنبه 11 شهریور شرکت در کلاس مجازی آزمایشی و آشنایی با امکانات کلاس با حضور معلم راهنما
4 چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 شهریور برگزاری اولین جلسات کلاس‌های مشاوره برای دانش‌آموزان
5 شنبه 15 شهریور ساعت 7 صبح شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاس‌ها در تمام پایه‌ها (به غیر از پایه هفتم و پیش‌دبستانی)

قبل از شروع هر فعالیتی لطفاً تمام مطالب و ویدئوهای صفحه آموزش مجازی مؤسسه را مشاهده نمایید. تمام محتوای مورد نیاز برای آشنایی اولیا و دانش‌آموزان و بسیاری از سوالات و ابهامات شما در این صفحه پاسخ داده شده است.

ورود به صفحه آموزش مجازی

توضیح هر مرحله به شرح زیر است:

مرحله 1. ورود به سامانه: دسترسی تمامی دانش‌آموزان و اولیای گرامی در سامانه ایجاد شده است و لازم است حداکثر تا روز یکشنبه 9 شهریورماه یک بار وارد سامانه آموزش مجازی شده و در کلاس مجازی آزمایشی شرکت نمایید. قبل از مشاهده ویدئوی زیر و ورود به سامانه لطفاً ویدئوهای راهنما را مشاهده و فایل‌های مورد نیاز را نصب نمایید. (ویدئوها و فایل ها در صفحه آموزش مجازی قرار دارد).

ورود به سامانه آموزش مجازی

مرحله 2. رفع مشکلات احتمالی: در صورت بروز مشکل و عدم اتصال به کلاس مجازی می‌توانید روز دوشنبه 10 شهریورماه با مقطع خود تماس بگیرید. توجه داشته‌باشید قرار است تا پایان روز دوشنبه آمادگی لازم برای آموزش مجازی توسط همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی کسب شده باشد.

مرحله 3. شرکت در کلاس آزمایشی: جهت اطمینان از اتصال بدون مشکل دانش‌آموزان، روز سه‌شنبه 11 شهریور برای تمامی دانش‌آموزان با گروه‌بندی مشخص کلاس آزمایشی برگزار می‌شود. لذا دانش‌آموزان عزیز می‌باید طبق برنامه زمان‌بندی مشخص در کلاس آزمایشی شرکت نمایند. جهت مشاهده زمان حضور خود در کلاس آزمایشی روی نام پایه خود کلیک نمایید.

دبستان 1 دبستان 2 دبیرستان 1 دبیرستان 2
اول سوم ششم نهم
دوم چهارم دهم
پنجم هشتم یازدهم
دوازدهم

مرحله 4. برگزاری کلاس مشاوره مجازی توسط معلم راهنما: جهت آشنایی بهتر با روال‌های سال تحصیلی جدید که قسمتی از آن در جلسات اولیا مطرح شد، اولین جلسات کلاس مشاوره در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 12 و 13 شهریور طبق زمانبندی زیر برگزار خواهد شد که حضور تمام دانش‌آموزان در آن الزامی‌است. توصیه می‌شود حتماً 10 دقیقه زودتر در کلاس حضور داشته باشید.

کلاس جلسه روز و تاریخ زمان
الف اول چهارشنبه 12 شهریور 9:20 تا 10
دوم پنجشنبه 13 شهریور 9:20 تا 10
ب اول چهارشنبه 12 شهریور 11:20 تا 12
دوم پنجشنبه 13 شهریور 8:20 تا 9
ج اول چهارشنبه 12 شهریور 13:20 تا 14
دوم پنجشنبه 13 شهریور 10:20 تا 11

مرحله 5. شروع سال تحصیلی: با یاری خداوند سال تحصیلی 1400-1399 از روز 15 شهریور به صورت مجازی از ساعت 7 صبح شروع خواهد شد. تمام نکات مورد نیاز برای دانش‌آموزان در جلسات مشاوره‌‌ مجازی معلمین راهنما با دانش‌آموزان توضیح داده خواهد شد.