بچه‌های عزیز سلام

سرود زیبا و شادی که در بالا قرار داشت را شنیدید؟ همه ما خیلی خیلی خوشحالیم. چون در روزهای مبارکی قرار داریم. عیدهای خیلی مهم!

عید شما مبارک!

هم عید دیروز که تولد امام هادی (علیه السلام) بود؛ و هم عید روز شنبه که بزرگترین عید ما شیعیان است. عید غدیر روزی است که پیامبر اسلام (ص)، امام علی (ع) را به عنوان امام اوّل و جانشین خود معرفی کرد و یک جمله خیلی خیلی مهم را به همه مردم اعلام کرد.

پیامبر در روز عید غدیر فرمودند:

«ای مردم هر کس که من مولا و رهبر اویم از این به بعد علی (ع) هم مولا و رهبر اوست.»

این جمله مهم یعنی اینکه اگر کسی بخواهد که خدا و پیامبر (ص) و امام علی (ع) و بقیه معصومین او را به عنوان یک مسلمان و شیعه واقعی حساب کنند، باید تلاشش را بکند تا همان راهی که امام علی (ع) رفته را برود و از دستورات او که همان حرف‌های خدا و پیامبر (ص) است پیروی کند. بچه‌های عزیز! کسی که امام علی (ع) را دوست دارد، همیشه دنبال این است که کارهای خوب بکند، به پدر و مادرش احترام می‌گذارد، حرف‌های خوب می‌زند، ادب را رعایت می‌کند، به خانواده و دوستانش کمک می‌کند، به فقرا و مستمندان کمک می‌کند، با معرفت است، خوش اخلاق و خنده‌رو است. خلاصه بگویم، یک عالمه ویژگی خوب دارد، درست مثل مولایش امام علی (علیه السلام).

حالا که جشن به این بزرگی را در پیش رو داریم و نمی‌توانیم در جشن‌های مذهبی خارج از خانه شرکت کنیم ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم.

ما می خواهیم جشن را به خانه هایمان بیاوریم!

  1. فایل صوتی سرودی که در بالای صفحه برای شما قرار دادیم را خوب گوش کنید.
  2. چندین بار سرود را گوش کنید و کامل روی آن مسلط شوید.
  3. یک دقیقه از سرود را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.
  4. آهنگ را پخش کنید و همزمان با اجرای سرود شما هم با آن بخوانید و به کمک خانواده از خودتان فیلم بگیرید.
  5. فایل یک دقیقه ای فیلم اجرای سرودتان را برای ما ارسال کنید.

ما می‌خواهیم با این اجرای شما یک نماهنگ فوق العاده زیبا درست کنیم و آن را برای شما پخش کنیم. راستی این مسابقه هم سه امتیازی است و برای ارسال آثار فقط تا 5شنبه 23 مرداد وقت دارید. پس تا دیر نشده در این جشن بزرگ شرکت کنید.

منتظر دیدن روی ماهتان و شنیدن صدای گرمتان هستیم.