به نام خداوند جان و خِــرَد

دوست خوبم سلام،

چطوری؟ خوبی؟

دلم برای دیدارت تنگ شده، خدا کند این میهمان ناخوانده‌، که مدّتی است در کشور عزیز ما جا خوش‌کرده! هرچه زودتر تشریفش را ببرد تا بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم.

دوست عزیز، اوّلاً مراقب سلامتیت باش، ثانیاً درست است که مدرسه تعطیل شده امّا درس و یادگیری تعطیل نیست! برای این‌که، چیزهایی را که تا قبل از تعطیلات یاد‌گرفته‌ای فراموش نکنی، مدرسه روزانه برنامه‌ای را تنظیم کرده که در بخش تکلیف می‌توانی به آن‌ها دسترسی داشته باشی.

در این برنامه تقریباً به مرور بیشتر درس‌ها توجّه شده است. در برخی روزها هم مطالب خواندنی برای مطالعه‌ی اضافه در نظر گرفته شده‌است. امّا چند نکته:

1ـ با مراجعه‌ی روزانه به سایت مدرسه در بخش تکلیف از برنامه‌ی روزت اطّلاع پیدا کن.

2ـ تمامی برنامه را به خوبی و به موقع انجام بده و زمان شروع و پایان انجام هر تکلیف را در دفترچه‌ی یادداشت روزانه، مثل قبل بنویس. ان‌شاءاللّه با آمدن به مدرسه دفترچه‌ی یادداشت شما بررسی خواهد شد.

3ـ لازم نیست تمرین‌ها را پرینت بگیری، کافی است پاسخ تمرین‌های نوشتنی را در دفتری مناسب یا برگه‌هایی (مانند برگ کلاسور) مرتّب، با سلیقه و منظّم بنویسی  و در پوشه‌ای نگهداری کنی تا در هنگام باز شدن مدرسه، تحویل دهی. (تاریخ هر تمرین را در بالای برگه‌ی آن بنویس و شماره‌ی هر تمرین را یادداشت کن.)

4ـ پاسخ‌نامه‌ی درست هر تمرین ریاضی دو روز بعد در اختیار تو قرار می‌گیرد تا با کمک آن پاسخ تمرین‌های خود را بررسی و کنترل کنی.

5ـ اگر اشکالی داشتی می‌توانی از ساعت 9 صبح تا 11  تلفن را برداری، شماره‌ی مدرسه را بگیری و با معلّم راهنمای خود صحبت کنی تا او تو را راهنمایی کند.