با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانش‌آموزان و اولیای گرامی

مطابق تقویم کاری مدرسه، ارزیابی‌های میان نیم‌سال اوّل از هفته‌ آینده شروع خواهد شد. جهت آمادگی بهتر برای ارزیابی‌ها، توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

  1. کلاس‌های درسی هفته‌ی آتی (۱۰ تا ۱۵ آبان) به غیر از کلاس‌های زبان هرمس برگزار نمی‌گردد. برنامه کلاس‌های زبان هرمس طبق روال اجرا می‌شود.
  2. برگزاری این ارزیابی‌ها به صورت غیرحضوری و تشریحی می‌باشد. تنها دانش‌آموزانی که بنا به تصمیم شورای مدرسه لازم است به صورت حضوری آزمون بدهند، طبق برنامه‌ای که متعاقباً به ایشان اعلام می‌گردد، در ارزیابی شرکت می‌نمایند.
  3. همه ارزیابی‌ها رأس ساعت ۱۷ آغاز می‌گردد. اطّلاعات تکمیلی مربوط به هر ارزیابی (زمان و شیوه ارسال پاسخنامه) صبح روز ارزیابی در قسمت توضیحات ارزیابی قابل مشاهده می‌باشد.
  4. دانش‌آموزان لازم است پاسخنامه آزمون را در سامانه آموزش مجازی طبق روش اعلام شده، بارگذاری نمایند.
  5. همانطور که قبلاً به اطلاع رسیده است، به جهت اهمیّت کامل بودن دفترها و مجموعه‌ها، طبق برنامه‌ای که متعاقباً اعلام می‌گردد، دفتر، مجموعه‌ تمرین‌های فارسی، ریاضی و علوم به دفتر دبستان تحویل گردد. در زمانی که دفترها و مجموعه‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار ندارند، دانش آموزان تکالیف را در برگه‌ی جداگانه انجام می‌دهند.
  6. امیدواریم با همکاری اولیای محترم در فراهم‌سازی شرایط ارزیابی در منزل، امکان سنجش و تثبیت فرآیند آموزش برای فرزندانمان فراهم گردد.
برنامه ارزیابی