كتاب المر فعاليت پيش و اول

اول داستان المر را گوش کنید و در آخر فعالیتی که از شما خواسته شده را انجام دهید.

اینجا می‌توانی داستان المر را گوش کنی.

فعالیت پیش‌دبستانی‌ها

بچه‌های عزیز! می‌دانستید به کمک دستمان می‌توانیم نقاشی بکشیم؟ مثلا می‌توانیم خرگوش بکشیم یا خروس یا فیل!
امروز می‌خواهیم فیل بکشیم چون قصه‌ای که شنیدیم هم درباره فیل‌هاست. اول لازم است وسایل مورد نیاز را آماده کنی. برای این کار یک کاغذ و مداد رنگی یا مداد شمعی لازم داریم. و یک عدد دست!
کف دست قشنگت را طوری که انگشتانت از هم فاصله داشته باشند روی کاغذ بگذار. بعد با دقت دور دستت را با کمک مداد بکش. وقتی تمام دور دستت را کشیدی،‌ دستت را بردار. حالا کاغذ را بچرخان. اگر خوب نگاه کنی فیل قشنگت را با یک خرطوم و چهار تا پا می‌توانی ببینی. البته فیلت به چشم، عاج، گوش، دم و رنگ و رنگ و رنگ نیاز دارد. چقدر می‌توانی به فیلت رنگ‌هایی که دوست داری هدیه بدهی؟ وقتی فیل رنگی رنگیت را کشیدی حتما از آن عکس بگیر و برای ما بفرست.

نقاشي فیل المر

فعالیت اوّلی‌ها

بچه‌ها تا حالا کتاب صوتی شنیده اید؟ کتاب صوتی کتابی است که ما کاغذهایش را نمی‌بینیم ولی می‌توانیم آن را بشنویم و حسابی لذت ببریم.

حالا می‌خواهیم یک کتاب صوتی به کمک شما درست کنیم!

برای تهیه یک کتاب صوتی باید چه کار کنیم؟

کافی است دکمه آبی رنگ پایین صفحه را فشار دهی و در فایل موجود در سامانه مودل با عنوان «کتاب صوتی المر» جمله‌ای که به شما اختصاص داده شده را پیدا کنی و آن را بخوانی.

وقتی چند بار تمرین کردی، خیلی زیبا، شمرده و رسا جمله‌ات را بخوان و صدای خودت را ضبط کن. سپس فایل صوتی آن را برای مدرسه ارسال کن و منتظر باش تا قصه کامل صوتی را که خودت هم جزو گویندگانش هستی را در سایت مدرسه قرار دهیم.

یک کتاب صوتی با یک عالمه گوینده پر انرژی و شاداب !