تا به حال شده به این فکر کنید که کاغذ کادوها چگونه درست می‌شوند؟ اولین بار چه کسی به ذهنش رسید که هدیه‌ای را با یک بسته‌بندی زیبا به کسی تقدیم کند؟ دوست دارید شما هم ساخت یک کاغذ کادوی زیبا را تجربه کنید؟

روی مقوای کارتن درختان کاج با اندازه های مختلف بکشید و با قیچی آنها را ببرید. اگر خواستید می‌توانید آنها را بصورت ذهنی و بدون کشیدن برش دهید. همچنین می‌توانید تنه و قسمت بالایی درخت را جدا بریده و هنگام چاپ زدن کنار هم قرار دهید و یا تمام درخت را متصل به هم ببرید.

در این مرحله از کار روی الگوهای آماده شده را با قلم مو رنگ بزنید. لازم نیست که همه درخت‌ها سبز و قهوه‌ای باشند! در انتخاب رنگ درختان آزادید. بعد از این کار، الگوهای رنگ‌شده را روی کاغذ گراف یا پوستی فشار دهید یا به اصلاح از آن چاپ بگیرید. میتوانید تا زمانی که الگو فرسوده نشده از آن چاپ بگیرید، ممکن است بتوانید از یک الگو بیش از 10 عدد درخت را تصویر کنید.

به قرارگیری درختان کنار هم توجه کنید. چیدمان آنها به زیبایی اثر کمک می‌کند. همچنین دقت کنید نتیجه کار قرار است بصورت جنگل در بیاید و کاربرد آن کاغذی زیبا برای بستن هدیه است، بنابراین توجه به تمیز بودن کار مهم است.