به نام خداوند جان و خِــرَد

دوست عزیزم؛ سلام،

امیدوارم که حالت خوب باشد و تا الان از روزهای تعطیل به خوبی استفاده کرده باشی.

دلم برای دیدارت تنگ شده. خدا کند این میهمان ناخوانده‌، که مدّتی است در کشور عزیز ما جا خوش کرده، هرچه زودتر تشریفش را ببرد تا بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم. پس در این روزها حسابی مراقب سلامتی خودت و اطرافیانت باش و نکات بهداشتی را رعایت کن.

پسر خوبم؛ درست است که مدرسه تعطیل شده امّا نه تنها درس و یادگیری تعطیل نیست، بلکه الان بهترین فرصت برای تمرین درس‌هایی است که از اول سال یاد گرفته‌ای. برای همین مدرسه برنامه‌ای برای 4هفته پیش رو تنظیم کرده تا با انجام آنها مطالب درسی را فراموش نکنی.

در این برنامه تقریباً به مرور بیشتر درس‌ها توجّه شده است. تازه قرار است هر هفته فعالیت‌های سرگرمی جذاب و هیجان‌انگیز هم داشته باشی. امّا چند نکته:

۱ـ می‌توانی با مراجعه به سایت مدرسه در بخش تکلیف از برنامه‌ات اطّلاع پیدا کنی.

2- برنامه از هفته سوم اسفند تا پایان تعطیلات عید در نظر گرفته شده است.

3ـ همه برنامه‌ها را به خوبی و به موقع انجام بده و زمان شروع و پایان انجام هر تکلیف را در دفترچه‌ی یادداشت روزانه، مثل قبل بنویس. ان‌شاءالله با آمدن به مدرسه دفترچه‌ی یادداشت شما و انجام درست تکالیف بررسی خواهد شد.

4ـ لازم نیست همه تمرین‌ها را پرینت بگیری، کافی است پاسخ تمرین‌های نوشتنی را در دفتری مناسب یا برگه‌هایی مرتّب، با سلیقه و منظّم بنویسی. البته اگر احساس کردی با پرینت گرفتن تمرین‌ها، راحت‌تر می‌توانی آنها را انجام بدهی حتما این کار را بکن.

در پایان از همه شما دانش‌آموزان خوب و کوشا می‌خواهم در این روزها که بیشتر از همیشه فرصت و زمان در اختیار دارید، با برنامه‌ریزی مناسب، نظم و پشتکار از یک روز نهایت استفاده را داشته باشید. در ضمن، خواب منظم، ورزش روزانه، تغذیه سالم، بازی‌های گروهی با اعضای خانواده و رعایت نکات بهداشتی فراموش نشود!

راستی حتماً به خانواده محترمتان سلام برسانید و با همراهی با پدر و مادرتان در خانه‌تکانی عید نوروز، قدردان این روزهای در کنار هم بودنتان باشید.

خدای مهربان پشت و پناهتان

دبستان روزبه