بابای خوبم سلام

اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که کلاس دومی بودن اینقدر با کلاس اوّلی بودن متفاوت باشد. یک عالمه درس جدیدتر، تجربه‌های هیجان‌انگیزتر، خاطرات به یاد ماندنی… و چیزهای خوب دیگری که باعث می‌شد ما با علاقه‌ی بیشتری به مدرسه بیاییم…

در این سالی که گذشت ما بیشتر از قبل به مسئولیت‌هایمان توجّه کردیم، درس‌هایمان را جدّی‌تر گرفتیم، دوستی‌هایمان را قوی‌تر کردیم، احترام گذاشتن به معلّم‌ها و شما را بیشتر درک کردیم و خلاصه اینکه طبقه‌ی دوم خانه‌ی دوم ما پر شد از لحظه‌هایی که قطعاً در خاطر ما خواهد ماند.

حالا که دومین سال حضورم در این خانه را سپری کردم و فهمیدم که نه تنها هر سالش با سال قبل، بلکه هر ماه و هر هفته و هر روزش نسبت به روز قبل متفاوت‌تر و پربارتر است، بی صبرانه به انتظار روزهای خوش آینده خواهم بود.

پس برای مرور لحظه‌های خوش روزهایی که گذشت از شما دعوت می‌کنم تا در روز پنجشنبه ۵ خردادماه سری به خانه‌ی دوم من بزنید. در این برنامه‌ی تفریحی، استخر همراه با پدران را داریم.

یادآوری

۱. این برنامه‌ در دو گروه و دو سانس مجزا برگزار می‌گردد. همچنین در این روز در مجموعه‌ی بامداد پذیرای پدران گرامی و دانش‌آموزان عزیز در سانس‌های تعیین شده هستیم، لذا خواهشمندیم در زمان‌های تعیین شده به مجموعه‌ی بامداد مراجعه فرمایید.

۲. کلاس‌های آموزشی در این روز برگزار نمی‌گردد.

جهت اطّلاع از گروه‌بندی و زمان حضور خود در این برنامه روی لینک زیر کلیک نمایید: