با سلام

همانطور که مستحضرید شرایط سخت و مهمی که بر جامعه ما حاکم است موجب شده لذت در کنار یکدیگر بودن از ما گرفته شود. ولی باید بدانیم که این سختی‌ها نیز به اتمام می‌رسد و آن‌ها به ما کمک می‌کند تا ساخته شده و مهیای رقم‌ زدن آینده‌ای انشاالله پربارتر شویم.

در این زمان شما عزیزان باید با استفاده و مدیریت درست از زمان، از فرصت ایجاد شده برای جبران نقاط ضعف بهره گیرید. حواسمان باشد که وقت طلا نیست! بلکه خیلی با ارزش تر از طلا است و قابل برگشت نیست.

امیدواریم که مشکلات پیش آمده هر چه زودتر حل شده و دوباره همدیگر را در مدرسه ببینیم. در طول این مدت نگران وضعیت درس‌ها نباشید. در جلسات هم‌اندیشی آموزشی تدابیری اتخاذ شده و در مرحله اجرایی شدن است که به محض نهایی شدن به اطلاع شما خواهیم رساند. ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان امیدواریم در این شرایط قوی و با انگیزه به درس خواندنتان ادامه دهید.

با توجه به وضعیت فعلی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آزمون ۹ اسفند گزینه دو به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. نکته مهم این است که با توجه به نحوه برگزاری این آزمون، کارنامه بدون اعلام رتبه و فقط با هدف ارزیابی و تحلیل آزمون شخصی به داوطلبان و دانش آموزان ارائه خواهد شد.

در این لینک نحوه شرکت در این آزمون به شما آموزش داده می‌شود.

آزمون گزینه دو