اوليای گرامی،

ضمن عرض سلام و احترام، همانند سال گذشته مدرسه امكان ارائه خدمات ناهار و سرويس را مهيا كرده است. جهت ثبت نام و استفاده از اين امكان، توجه شما را به موارد زير جلب می‌نمايد:

  1. دريافت خدمات سرويس و ناهار برای سال تحصيلي ۰۴-۱۴۰۳ اختياری است.
  2. هزينه ناهار بر اساس پايه تحصيلی و هزينه سرويس با توجه به آدرس منزل هر دانش‌آموز (در صورت وجود در محدوده سرويس) متفاوت است كه به صورت پيامک اين هزينه‌ها به اوليا در روز پنج‌شنبه ۱۸مرداد ارسال شده است. در صورت عدم دريافت پيامک مرتبط با اين موضوع، جهت اطلاع از هزينه مرتبط با فرزند خود با قسمت اداری مجموعه (۰۲۱۸۸۰۴۶۹۰۲) در ساعت کاری مدرسه تماس حاصل فرماييد.
  3. اعلام درخواست يا عدم درخواست ناهار و سرويس برای كل سال تحصيلی بوده و امكان تغيير درخواست وجود ندارد.
  4. امكان پرداخت هزينه ناهار يا سرويس به صورت يكجا يا اقساطی وجود دارد.
  5. جهت ثبت نام ناهار يا سرويس نياز است اوليای گرامی به امور مالی مدرسه در ساختمان اداری طبق زمان بندی زير مراجعه نمايند:
    • شنبه ۲۰ تا روز چهارشنبه ۲۴مرداد ساعت ۱۴ تا ۱۶
    • پنج شنبه 25 مرداد ساعت ۸ تا ۱۲
    • شنبه ۲۷ و یکشنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۴ تا ۱۶
  1. عدم مراجعه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ناهار و سرويس بوده و امكان ثبت نام بعد از تاریخ ۲۸ مرداد ميسر نيست.

در صورتی‌كه تصميم به استفاده از سرويس مدرسه را داريد، لطفاً شرايط اختصاصی زير را با دقت مطالعه نماييد:

    1. اولویت مدرسه استفاده ازخودروی سواری با حداكثر ظرفيت 4 نفر برای سرويس‌ها است. در موارد استثنا خودروی ون اختصاص خواهد يافت.
    2. با توجه به اين كه اختصاص سرويس بر اساس به حدنصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام سرويس در مسیرهای مختلف انجام می‌پذيرد، امكان انصراف پس از ثبت نام و بازگشت هزينه مقدور نمی‌باشد.
    3. زمان‌بندی و تقدم و تأخر در سوار و پياده شدن دانش‌آموزان را مسئول سرويس با توجه به مسير مشخص می‌كند.
    4. ثبت نام سرويس فقط برای هر دو مسير رفت و برگشت صورت می‌گيرد و امكان ثبت‌نام يك مسير (فقط رفت يا فقط برگشت) وجود ندارد.
    5. با توجه به تاکید بر رعایت موارد ایمنی، محل سوار يا پياده شدن دانش‌آموز ثابت است و امكان سوار يا پياده شدن در بين مسير وجود ندارد.
    6. ممكن است با توجه به شرايط و موقعيت منزل، محل سوار و پياده شدن دانش‌آموز دقيقاً از مقابل درِ منزل نباشد. در اين صورت محل مورد نظر با اولیای محترم هماهنگ خواهد شد.
    7. امكان ارائه سرویس مدرسه به دانش‌آموزان پایه دوازدهم به دلیل تفاوت برنامه كاری و زمان حضور در مدرسه وجود ندارد.

در صورتی كه تمايل به استفاده از ناهار مدرسه را نداريد لطفا به موارد زير توجه نماييد:

    1. با توجه به پايان ساعت كار مدرسه، و نياز به تجديد قوا در بين روز، همه دانش‌آموزان نيازمند صرف ناهار در مدرسه هستند. لذا در صورت عدم درخواست ناهار مدرسه، تدارک ناهار توسط ولی الزامی است.
    2. مدرسه امكان گرم كردن ناهار دانش‌آموزان را فراهم خواهد كرد.
    3. ناهار بايستی صبح همراه دانش‌آموز ارسال شود. امكان ارسال ناهار هنگام ظهر (توسط ولی، پيک يا رستوران) به هيچ عنوان وجود ندارد.
    4. با توجه به تاكيد مدرسه بر رعايت نكات تربيتی و عدم ايجاد فضای متفاوت، نوع غذای همراه دانش‌آموز بايد مطابق برنامه ناهار مدرسه باشد، لذا همراه داشتن ناهار متفرقه و يا فست فودی مجاز نيست.
    5. برنامه ناهار مدرسه ابتدای هر هفته در سايت قابل مشاهده است.
    6. لطفاً توجه داشته باشيد ظرف مورد استفاده برای ناهار بايستی قابليت گرم شدن داشته باشد.
    7. با توجه به ساعات حضور نوآموزان در مدرسه، نیازی به سرو یا همراه داشتن ناهار برای پایه پیش دبستانی نیست. این قسمت مختص دانش‌آموزان پایه اول تا دوازدهم است.
    8. ناهار برای دانش‌آموزان پایه اول تا ششم در ماه مبارك رمضان هم سرو خواهد شد.
    9. محاسبه هزینه ناهار از پایه هفتم به بالا بدون در نظر گرفتن روزهای فعال مدرسه در ایام ماه مبارک رمضان می باشد و تهیه ناهار در ماه مبارک رمضان برای دانش‌آموزانی كه به دلیل عذر شرعی روزه نمی‌گیرند بر عهده خانواده است.

در صورتی‌كه تمايل به استفاده از شرايط پرداخت اقساطی سرويس يا ناهار مدرسه را داريد، لطفاً موارد زير را با دقت مطالعه نماييد:

    1. مبلغ اقساط حداكثر طی دو قسط به سر رسيد ۲۰ آبان و ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ طی دو فقره چک دريافت خواهد شد.
    2. شرايط صدور چک همانند ثبت‌نام سال تحصيلی است. (نياز است چک‌ها در وجه مؤسسه فرهنگی روزبه و به شماره شناسه ملي 10100225338 صادر شود. مؤسسه از قبول چک‌های غير صيادی (قديمی) معذور است و در صورتی‌كه از چک‌های صيادی بنفش استفاده می‌كنيد، حتما قبل از حضور در مدرسه، نسبت به تاييد آن در سيستم خود اقدام فرماييد.)

با احترام

مؤسسه فرهنگی روزبه